Mastodon age verification test.
-
@magdalenahai @msaari @Unetar @Stoori en tunne minäkään

-
To prove that you're at least 16 years old, send me a sound file where you whistle the melody that starts playing in your head when you see this pic:
@Stoori Kiitos aamun korvamadosta, heti lähti tuuttaamaan

-
To prove that you're at least 16 years old, send me a sound file where you whistle the melody that starts playing in your head when you see this pic:
@Stoori mä oon vissiin jotenkin kieroutunut näin aamusta kun mulla lähti eka se toinen näitten viisubiisi soimaan
-
@Stoori Jos oikein hyvä tuuri käy, biisin jossain versiossa voi ehkä olla saksofoni.

Edit: Piti muiden vastausten perusteella etsiä netistä. Ei niin minkäänlaista muistikuvaa tästä jutusta. (Hampster Dancea osaan kyllä hyräillä.)
@Unetar hampster dance taas ei minulta suju ulkomuistista

-
@Stoori
Uuno on numero yksi@0x10f eri biisi mut läpäisee ikäkontrollin

-

@poppis @magdalenahai @msaari @Unetar mut siis vaikkei olis viisuja kattellut niin toi oli helevetin iso meemi muutaman vuoden ajan
-
@Stoori
The real age test seems to be identifying this person
A) Eurovision contest person
B) epic sax guy
C) no clue@jonossaseuraava excellent rendering

-
@poppis @magdalenahai @msaari @Unetar mut siis vaikkei olis viisuja kattellut niin toi oli helevetin iso meemi muutaman vuoden ajan
@Stoori @poppis @magdalenahai @Unetar Kaikki ei samalla tavalla altistu meemeille. Mä olin sen verran, että nimi oli tuttu, mutta ei tosiaan sisältö herätä mitään muistikuvia. En ole ollut sellaisessa netissä silloin.
-
@Stoori mä oon vissiin jotenkin kieroutunut näin aamusta kun mulla lähti eka se toinen näitten viisubiisi soimaan
@kskehu no on kyl, mulle tulee se toinen jonkinlaisena utuisena visuaalisena muistikuvana muttei minkäänlaista melodiaa siitä

-
@kskehu no on kyl, mulle tulee se toinen jonkinlaisena utuisena visuaalisena muistikuvana muttei minkäänlaista melodiaa siitä

-
@whangdoodler @kskehu kontrolli läpäisty 🫡
-

@poppis
Hienoa ku tiiän ton meemuilusta, enkä Euroviisuista.
@magdalenahai @msaari @Unetar @Stoori -
@whangdoodler @kskehu kontrolli läpäisty 🫡
@Stoori @whangdoodler se toinen oli pitkään miehellä soittoäänenä ni laitetaan sen piikkiin
-
@Stoori @poppis @magdalenahai @Unetar Kaikki ei samalla tavalla altistu meemeille. Mä olin sen verran, että nimi oli tuttu, mutta ei tosiaan sisältö herätä mitään muistikuvia. En ole ollut sellaisessa netissä silloin.
@msaari @Stoori @poppis @magdalenahai Minä en ole oikein koskaan (Badger, Badgerin ja Hampster Dancen jälkeen) jaksanut innostua meemeistä. Ne ovat siis jääneet varsin etäiseksi kulttuurimuodoksi. (Poikkeuksena ne pari LotR-juttua.) Sen verran olen altistunut, että jotain toki tiedän, mutta oma kiinnostus on ollut aika lähellä nollaa.
-
@msaari @Stoori @poppis @magdalenahai Minä en ole oikein koskaan (Badger, Badgerin ja Hampster Dancen jälkeen) jaksanut innostua meemeistä. Ne ovat siis jääneet varsin etäiseksi kulttuurimuodoksi. (Poikkeuksena ne pari LotR-juttua.) Sen verran olen altistunut, että jotain toki tiedän, mutta oma kiinnostus on ollut aika lähellä nollaa.
-
@Stoori ei mitään tunnistusreaktiota. No joo mietin kyllä, mahtaako tää olla se joku Epic Sax Guy, mutta senkin olin joskus vaan kaivanut esille
Wikipediasta tms koska halusin tietää mihin Verohallinnon someviestinnän Epic Tax Guy mahdollisesti viittasi. Itse euroviisuesityksestä tai biisistä ei mitään havaintoa. Ikää kohta 60 lasissa.Sitä paitsi mikään meemi ei tavoita kaikkia, koska yhtenäiskulttuuri kuoli jo vuosikymmeniä sitten, ettäs tiedät.

-
@Stoori Ei saatana, nyt tämä soi päässä.
-
@Stoori Ei saatana, nyt tämä soi päässä.
-
@Stoori Se ei siis ole https://youtu.be/Fo6aKnRnBxM?&t=25
-
@magdalenahai @Unetar @msaari @Stoori @poppis Minä en edes tiedä missä ihmiset meemeihin törmäävät. Täälläkin joskus tulee vastaan kommentteja tyyliin ”Tähän se meemi jossa on karhu ja kahdet tikapuut” eikä ole aavistustakaan mistä puhutaan.