Vaikka ollaan oltu sairaina lasten kanssa niin tää on silti parasta elämää olla heidän kanssaan.
-
Vaikka ollaan oltu sairaina lasten kanssa niin tää on silti parasta elämää olla heidän kanssaan. Voisin ihan hyvin olla heidän kanssaan kotona pelailemassa Hero Questiä koko loppuelämäni.
-
Vaikka ollaan oltu sairaina lasten kanssa niin tää on silti parasta elämää olla heidän kanssaan. Voisin ihan hyvin olla heidän kanssaan kotona pelailemassa Hero Questiä koko loppuelämäni.
Hero Quest on muuten nykyään 14+ peli eli vanhempi (8-luokkalainen) saisi nyt vasta sitä pelata. Aika jännää kun se oli mun lapsuudessa 9+ (tms.) ja me aloitettiin se jo ala-asteella. Muistaakseni 3. tai 4. luokalla.
-
Hero Quest on muuten nykyään 14+ peli eli vanhempi (8-luokkalainen) saisi nyt vasta sitä pelata. Aika jännää kun se oli mun lapsuudessa 9+ (tms.) ja me aloitettiin se jo ala-asteella. Muistaakseni 3. tai 4. luokalla.
@valoisa Kaipaisin kyllä viihteen ja taiteen ikärajoihin/-suosituksiin nykyistä enemmän nyanssia. Leffojen kohdalla IMDb:n joukkoistettu Parents' Guide on mun mielestä implementoitu aika hyvin: käyttäjät voi laittaa huomautuksia sisällöstä, ryhmitellä niitä (seksi/nakuilu, väkivalta/veri, kiroilu, päihteet, pelottavat/voimakkaat kohtaukset) ja arvioida vahvuutta (ei/vähän/kohtalaisesti/merkittävästi). Parempaa ja muillekin medioille odotellessa.
-
@valoisa Muistan ku oltiin mummolassa jouluaattona ja setä sai Hero Questin. Sitä sanottiin kovasti, että ei saa lapset pelata sitä, liian jännittävä peli. Noh, ei siinä kauaa mennyt, niin naapuriin tuli kyseinen peli ja sitten sitä alettiinkin tahkota ja urakalla. Kuinkahan monta ruutuvihkollista tuli piirrettyä karttojakin siihen
Mainio peli, kun siihen pystyi kyllä pienellä vaivalla tekemään omia kenttiä ja kaikkea siistiä. -
R relay@relay.an.exchange shared this topic