Tilini jäädytettiin Facebookissa ilmeisesti lopullisesti kun olen arvostellut Trumpia, Zuggerberia ja kaikkia digimultimiljardöörejä, sovinismia ja äärioikeistoa ihan urakalla.
-
Tilini jäädytettiin Facebookissa ilmeisesti lopullisesti kun olen arvostellut Trumpia, Zuggerberia ja kaikkia digimultimiljardöörejä, sovinismia ja äärioikeistoa ihan urakalla.
-
@pipanella tyypillistä
-
@pipanella tyypillistä
@Stoori @pipanella Osoittaa kunnioitusta. Pelipaitasi on ripustettu jonkin merkittävän konesalin katonrajaan.
-
@Stoori @pipanella Osoittaa kunnioitusta. Pelipaitasi on ripustettu jonkin merkittävän konesalin katonrajaan.
@havukainen @Stoori @pipanella tuo pitää ottaa sulkana hattuun
️ -
️@tarmot @havukainen @pipanella fedisä vois olla trofeesysteemi niinku pleikassa. tosta sais ehdottomasti
-
️@tarmot @havukainen @Stoori @pipanella Aivan ehdottomasti tuo on kunnianosoitus.
-
@tarmot @havukainen @Stoori @pipanella Aivan ehdottomasti tuo on kunnianosoitus.
@Anniina @havukainen @Stoori @pipanella "Muita vaihtoehtoja joita sinulla voi olla:
- Näytä keskaria Metalle" -
@pipanella Itse nöyrästi suljin oman tilini, mutta tuo vaatii kansalaisrohkeutta.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic