Du godeste, vi skal jo også have planket i dag!
-
Du godeste, vi skal jo også have planket i dag! Det hele kan jo ikke gå op i arbejde.
Jeg har fundet Tanto Tiempo af María José Llergo frem til os. Som både titel og navn afslører, er hun af spansk oprindelse - hun er fra Andalusien, og stilmæssigt er hun ude i noget flamenco pop.
Jeg beklager, I har skullet vente så længe på dagens planke. God fornøjelse med den - og god aften!
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
(www.youtube.com)
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
-
Du godeste, vi skal jo også have planket i dag! Det hele kan jo ikke gå op i arbejde.
Jeg har fundet Tanto Tiempo af María José Llergo frem til os. Som både titel og navn afslører, er hun af spansk oprindelse - hun er fra Andalusien, og stilmæssigt er hun ude i noget flamenco pop.
Jeg beklager, I har skullet vente så længe på dagens planke. God fornøjelse med den - og god aften!
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
(www.youtube.com)
@nerdd det gik lige med hiv og sving, men nu er der da planket
-
@nerdd det gik lige med hiv og sving, men nu er der da planket
@klgn Godt klaret 🥳 Jeg håber, du ikke har siddet og ventet hele dagen

-
@klgn Godt klaret 🥳 Jeg håber, du ikke har siddet og ventet hele dagen

@nerdd ah, dog ikke. Jeg har arbejdet, og når det alligevel altid først herhjemme, når jeg har været på kontoret