Olen oppinut huijaamaan aivojani vaikeiden sähköpostien lähettämisessä.
-
Olen oppinut huijaamaan aivojani vaikeiden sähköpostien lähettämisessä. Kun tekstin kirjoittaa ensin tekstinkäsittelyohjelmaan, se ei ole sähköposti eikä sitä tarvitse lähettää, vaan se on mikä tahansa teksti. Paine, kauhu ja häpeä poistuu! Tärkeää on, että koko ajan on vapaus olla lähettämättä viestiä. Sitten kun homman on saanut vauhtiin, ei muuta ku copy+paste ja send.
Ei menny kuin kaksi kuukautta.
Tosin myös kaksi viestiä, eli periaatteessa vain kuukausi / viesti. -
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
Olen oppinut huijaamaan aivojani vaikeiden sähköpostien lähettämisessä. Kun tekstin kirjoittaa ensin tekstinkäsittelyohjelmaan, se ei ole sähköposti eikä sitä tarvitse lähettää, vaan se on mikä tahansa teksti. Paine, kauhu ja häpeä poistuu! Tärkeää on, että koko ajan on vapaus olla lähettämättä viestiä. Sitten kun homman on saanut vauhtiin, ei muuta ku copy+paste ja send.
Tosin myös kaksi viestiä, eli periaatteessa vain kuukausi / viesti.@syysmyrkky mitä, en olekaan ainoa, joka toimii noin!
-
Tosin myös kaksi viestiä, eli periaatteessa vain kuukausi / viesti.@syysmyrkky Tutulta kuulostaa. Toimii myös yhteisesti muokattavien dokkareiden kanssa.