Tiedekulmassa oli vähän hemmetin valaiseva keskustelu tietojemme käsittelystä, datakeskuksista, tekoälystä, mikrosiruista, politiikasta, riippuvuuksista ja omavaraisuudesta.
-
Tiedekulmassa oli vähän hemmetin valaiseva keskustelu tietojemme käsittelystä, datakeskuksista, tekoälystä, mikrosiruista, politiikasta, riippuvuuksista ja omavaraisuudesta. Etsi Tiedekulma-podcast. (En linkitä ruotsalaisperäiseen suoratoistopalveluun, johon Tiedekulma jostain syystä itse linkittää.)
#Tiedekulma #data -
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
Tiedekulmassa oli vähän hemmetin valaiseva keskustelu tietojemme käsittelystä, datakeskuksista, tekoälystä, mikrosiruista, politiikasta, riippuvuuksista ja omavaraisuudesta. Etsi Tiedekulma-podcast. (En linkitä ruotsalaisperäiseen suoratoistopalveluun, johon Tiedekulma jostain syystä itse linkittää.)
#Tiedekulma #data@sunell Tiedekulmaahan voi kuunnella mm. Soundcloudin ja Youtuben kautta.

-
@sunell Tiedekulmaahan voi kuunnella mm. Soundcloudin ja Youtuben kautta.

@tarmot Olet oikeassa. En vain oikein osaa päättää, miten viittaisin podcastin RSS-syötteeseen. Itse laitan ohjelman nimen kuunteluohjelman (nykyään Overcast) hakuun ja yleensä se löytyy. Jos ei löydy, en tilaa. Sen verran jäärä olen, etten mene kuuntelemaan suoratoistoa tai äänitiedostoa webistä, sillä podcast (kirottu olkoon tämän sanan keksijä) tarkoittaa minulle tekniikkaa, jolla audiota jaellaan syötteenä.