Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Kansanopiston metalligrafiikan kurssilla on kyllä uskomattominta buumeri-porvari-corea, mihin muistan vähän aikaan törmänneeni.

Kansanopiston metalligrafiikan kurssilla on kyllä uskomattominta buumeri-porvari-corea, mihin muistan vähän aikaan törmänneeni.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
3 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • varis@mementomori.socialV This user is from outside of this forum
    varis@mementomori.socialV This user is from outside of this forum
    varis@mementomori.social
    wrote last edited by

Kansanopiston metalligrafiikan kurssilla on kyllä uskomattominta buumeri-porvari-corea, mihin muistan vähän aikaan törmänneeni. Oon nyt useemman viikon kuunnellut sivusta, miten näillä mua 10-30-vuotta vanhemmilla ja hyväosaisemmilla ihmisillä on rankkaa, kun hiihtolomalla ei saa levätä, koska pitää lähteä synttärimatkalle Madeiralle, ja miten kaikki Palestiinaa puolustavat on putinistisen propagandan aivopesemiä. Mutta oon sitkeästi purrut kieltä ja keskittynyt omaan tekemiseen kommentoimatta yhtään mitään.

Paljon suurempi ongelma on kuitenkin se, että omaisuuden yksityistäminen ja keskittyminen on karannut noilla niin pahasti käsistä, etten saa istua yhtään missään! Jokainen tyhjä tuoli onkin itse asiassa jonkun toisen “oma” paikka, joten mua hätistetään jatkuvasti siirtymään. Ja kun tämä tilanne ei ihan hirveästi jaksa naurattaa, niin eikös joku vanha ukko jossain vaiheessa huikkaa mulle täysin pyytämättä ja yllättäen ohi kulkiessaan, että ”näytätpäs sä tänäänkin happamalta, hymyilisit enemmän”. 😭

Istuin tänään mielenosoituksellisesti kahvihuoneessa, missä sain paradoksaalisesti vihdoin olla rauhassa. Mut lienee vain ajan kysymys, kunnes joku Ullanlinnan eläkeläisrouva keksii, että tossa kahvikoneen lähellähän on hyvät luonnonvarat, on muistavinaan, että hän on itse asiassa aina istunut siinä, ja patistaa mut johonkin siivouskomeroon.

Tää käy kyllä jo allegoriasta, mä vannon.

tarmot@mementomori.socialT 1 Reply Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.an.exchange shared this topic
    • varis@mementomori.socialV varis@mementomori.social

Kansanopiston metalligrafiikan kurssilla on kyllä uskomattominta buumeri-porvari-corea, mihin muistan vähän aikaan törmänneeni. Oon nyt useemman viikon kuunnellut sivusta, miten näillä mua 10-30-vuotta vanhemmilla ja hyväosaisemmilla ihmisillä on rankkaa, kun hiihtolomalla ei saa levätä, koska pitää lähteä synttärimatkalle Madeiralle, ja miten kaikki Palestiinaa puolustavat on putinistisen propagandan aivopesemiä. Mutta oon sitkeästi purrut kieltä ja keskittynyt omaan tekemiseen kommentoimatta yhtään mitään.

Paljon suurempi ongelma on kuitenkin se, että omaisuuden yksityistäminen ja keskittyminen on karannut noilla niin pahasti käsistä, etten saa istua yhtään missään! Jokainen tyhjä tuoli onkin itse asiassa jonkun toisen “oma” paikka, joten mua hätistetään jatkuvasti siirtymään. Ja kun tämä tilanne ei ihan hirveästi jaksa naurattaa, niin eikös joku vanha ukko jossain vaiheessa huikkaa mulle täysin pyytämättä ja yllättäen ohi kulkiessaan, että ”näytätpäs sä tänäänkin happamalta, hymyilisit enemmän”. 😭

Istuin tänään mielenosoituksellisesti kahvihuoneessa, missä sain paradoksaalisesti vihdoin olla rauhassa. Mut lienee vain ajan kysymys, kunnes joku Ullanlinnan eläkeläisrouva keksii, että tossa kahvikoneen lähellähän on hyvät luonnonvarat, on muistavinaan, että hän on itse asiassa aina istunut siinä, ja patistaa mut johonkin siivouskomeroon.

Tää käy kyllä jo allegoriasta, mä vannon.

tarmot@mementomori.socialT This user is from outside of this forum
      tarmot@mementomori.socialT This user is from outside of this forum
      tarmot@mementomori.social
      wrote last edited by

@varis palautetta opetuksen järjestäjälle, siis sekä organisaatiolle että opettajalle. Opettajallakin on vastuunsa, vaikka olette kaikki täysi-ikäisiä. Ja näemmä iästä huolimatta moni ei ole kovin aikuinen, vaikka on sua vanhempi.

varis@mementomori.socialV 1 Reply Last reply
      1
      0
      • tarmot@mementomori.socialT tarmot@mementomori.social

@varis palautetta opetuksen järjestäjälle, siis sekä organisaatiolle että opettajalle. Opettajallakin on vastuunsa, vaikka olette kaikki täysi-ikäisiä. Ja näemmä iästä huolimatta moni ei ole kovin aikuinen, vaikka on sua vanhempi.

varis@mementomori.social
        wrote last edited by

@tarmot Opettajan kanta vaikuttais olevan just se, että eihän hän aikuisia ihmisiä voi paimentaa. Enkä kyllä oo muutenkaan eläessäni nähnyt, että yksikään opettaja oikeesti puuttuis mihinkään kiusaamiseen millään luokka-asteella. 🤷🏼‍♀️

1 Reply Last reply
        1
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
        • First post