Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Lähdettiin eilen vähän ex tempore Jonna Tervomaan konserttisalikiertueen keikalle Mikaeliin.

Lähdettiin eilen vähän ex tempore Jonna Tervomaan konserttisalikiertueen keikalle Mikaeliin.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
naistenpaiva
7 Posts 3 Posters 11 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • satu@mementomori.socialS This user is from outside of this forum
    satu@mementomori.socialS This user is from outside of this forum
    satu@mementomori.social
    wrote last edited by

Lähdettiin eilen vähän ex tempore Jonna Tervomaan konserttisalikiertueen keikalle Mikaeliin. Onneksi lähdettiin. Hän ja bändinsä olivat taitavia ja upeita, jotenkin rennon vaivattoman karismaattisia. Ja miten Tervomaa liikkuu lavalla! Ooh!

Lisäys vielä, koska #naistenpäivä: Upeutta päivään esim. näillä Tervomaan sanoilla
    "Minä toivon rumpujen pärinää
    Ikinälkäistä elämää
    Ja toivon koskien kohinaa
    Koko pitkää sinfoniaa"

Olisin halunnut olla tänään marssimassa, mutta ei ollut voimia matkajärjestelyihin, vaikka sain niihin apua. Hengessä vahvasti mukana.

sini74@piipitin.fiS 1 Reply Last reply
    0
    • satu@mementomori.socialS satu@mementomori.social

Lähdettiin eilen vähän ex tempore Jonna Tervomaan konserttisalikiertueen keikalle Mikaeliin. Onneksi lähdettiin. Hän ja bändinsä olivat taitavia ja upeita, jotenkin rennon vaivattoman karismaattisia. Ja miten Tervomaa liikkuu lavalla! Ooh!

Lisäys vielä, koska #naistenpäivä: Upeutta päivään esim. näillä Tervomaan sanoilla
      "Minä toivon rumpujen pärinää
      Ikinälkäistä elämää
      Ja toivon koskien kohinaa
      Koko pitkää sinfoniaa"

Olisin halunnut olla tänään marssimassa, mutta ei ollut voimia matkajärjestelyihin, vaikka sain niihin apua. Hengessä vahvasti mukana.

sini74@piipitin.fiS This user is from outside of this forum
      sini74@piipitin.fiS This user is from outside of this forum
      sini74@piipitin.fi
      wrote last edited by

@satu
      Toi on mun voimabiisi ja Jonna on kyl upea esiintyjä!

satu@mementomori.socialS 1 Reply Last reply
      0
      • sini74@piipitin.fiS sini74@piipitin.fi

@satu
        Toi on mun voimabiisi ja Jonna on kyl upea esiintyjä!

satu@mementomori.social
        wrote last edited by

@Sini74 Olin tätä ennen nähnyt hänet keikalla ehkä jossain festareilla vuosituhannen vaihteessa. Tiesin vähän, mitä odottaa Vain elämää -esitysten pohjalta, enkä pettynyt, vaan hän oli vielä upeampi, kehollinen ja aistillinen. Viimeinen vähän laajemmassa merkityksessä kuin yleensä pruukataan.

turre@mementomori.socialT 1 Reply Last reply
        1
        0
        • R relay@relay.an.exchange shared this topic

@Sini74 Olin tätä ennen nähnyt hänet keikalla ehkä jossain festareilla vuosituhannen vaihteessa. Tiesin vähän, mitä odottaa Vain elämää -esitysten pohjalta, enkä pettynyt, vaan hän oli vielä upeampi, kehollinen ja aistillinen. Viimeinen vähän laajemmassa merkityksessä kuin yleensä pruukataan.

turre@mementomori.socialT This user is from outside of this forum
          turre@mementomori.social
          wrote last edited by

@satu @Sini74
          Mulla on Jonna Tervomaasta hupaisa muistikuva ensimmäiseltä Nummirock-festariltani vuodelta -98. Jonna pinkissä topissaan oli vissiin päivän ensimmäinen esiintyjä rantalavalla lauantaina, aamukohmeloiselle mustiin pukeutuneelle metallikansalle. Siinä taidettiin olla vähän ihmeissään puolin ja toisin, mutta ihan hyvässä hengessä kuitenkin.

Valitettavasti oma huomio kiinnittyi lähinnä ulkomusiikillisiin tekijöihin kuten omaan pahaan oloon (oli jotain tyystin sopimatonta tullut maistettua edellisiltana tarjotusta kanisterista - siitä oppi sen että pysy omissa juomissa), mutta yleispositiivinen fiilis kuitenkin jäi.

Pitää suoriutua kyllä jollekin omalle keikalle katsomaan, huomattiin kyllä @hannamorre kanssa että oli eilen Mikaelissa mutta muut aikataulut esti.

1
          0
          • turre@mementomori.socialT turre@mementomori.social

@satu @Sini74
            Mulla on Jonna Tervomaasta hupaisa muistikuva ensimmäiseltä Nummirock-festariltani vuodelta -98. Jonna pinkissä topissaan oli vissiin päivän ensimmäinen esiintyjä rantalavalla lauantaina, aamukohmeloiselle mustiin pukeutuneelle metallikansalle. Siinä taidettiin olla vähän ihmeissään puolin ja toisin, mutta ihan hyvässä hengessä kuitenkin.

Valitettavasti oma huomio kiinnittyi lähinnä ulkomusiikillisiin tekijöihin kuten omaan pahaan oloon (oli jotain tyystin sopimatonta tullut maistettua edellisiltana tarjotusta kanisterista - siitä oppi sen että pysy omissa juomissa), mutta yleispositiivinen fiilis kuitenkin jäi.

Pitää suoriutua kyllä jollekin omalle keikalle katsomaan, huomattiin kyllä @hannamorre kanssa että oli eilen Mikaelissa mutta muut aikataulut esti.

satu@mementomori.social
            wrote last edited by

@Turre @Sini74 @hannamorre

Minäkin olin Nummirokissa 1998! Yksi parhaista festarikokemuksista. Mahdollisesti paras.

turre@mementomori.socialT 1 Reply Last reply
            1
            0

Minäkin olin Nummirokissa 1998! Yksi parhaista festarikokemuksista. Mahdollisesti paras.

turre@mementomori.social
              wrote last edited by

@satu @Sini74 @hannamorre
              No jopas jotakin 😁 🤘

Mulle toi -98 oli kovin ristiriitainen reissu, koko lauantai meni pilalle kun oli niin huono, koomainen olo. Panteraa piti väkisin raahautua katsomaan mutta ei pystynyt kuin pari biisiä olemaan, sitten piti mennä takaisin leiriin kuolemaan.

Nummirockin ainutlaatuinen fiilis kuitenkin välittyi, siellä tuli käytyä monen monta vuotta. Keikkoja ei siihen nähden kovin montaa tullut nähtyä, mulle Nummessa oli aina pääasia se yleinen meininki ja leirissä hengailu.

1
              0
              • turre@mementomori.socialT turre@mementomori.social

@satu @Sini74 @hannamorre
                No jopas jotakin 😁 🤘

Mulle toi -98 oli kovin ristiriitainen reissu, koko lauantai meni pilalle kun oli niin huono, koomainen olo. Panteraa piti väkisin raahautua katsomaan mutta ei pystynyt kuin pari biisiä olemaan, sitten piti mennä takaisin leiriin kuolemaan.

Nummirockin ainutlaatuinen fiilis kuitenkin välittyi, siellä tuli käytyä monen monta vuotta. Keikkoja ei siihen nähden kovin montaa tullut nähtyä, mulle Nummessa oli aina pääasia se yleinen meininki ja leirissä hengailu.

satu@mementomori.social
                wrote last edited by

Esiintymässähän siellä oli vähän niinkuin kaikkea ja vähän päälle. Ja tosiaan upea tunnelma.

1 Reply Last reply
                1
                0
                Reply
                • Reply as topic
                Log in to reply
                • Oldest to Newest
                • Newest to Oldest
                • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
                • First post