Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Noniin, @david_bardos muistuttelikin jo ystävällisesti ja kyseli, että mites se muutosprojekti etenee, mistä alkuvuodesta (muistaakseni) puhuin.

Noniin, @david_bardos muistuttelikin jo ystävällisesti ja kyseli, että mites se muutosprojekti etenee, mistä alkuvuodesta (muistaakseni) puhuin.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
hyvinvointiirtimetastairtigooglestairtimicrosoftismielenterveys
4 Posts 3 Posters 3 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • jnazarene@mementomori.socialJ This user is from outside of this forum
    jnazarene@mementomori.socialJ This user is from outside of this forum
    jnazarene@mementomori.social
    wrote last edited by

Noniin, @david_bardos muistuttelikin jo ystävällisesti ja kyseli, että mites se muutosprojekti etenee, mistä alkuvuodesta (muistaakseni) puhuin.

No, muutoksia ja "muutoksia" tähän asti:

- Vaihdoin Windowsista Linuxiin
    - Selaimen vaihdoin Vivaldiin sekä koneessa että luurissa
    - Hakukoneeksi vaihdoin Ecosian
    - Sähköpostin vaihdoin Gmailista Tutaan

- Herkuttelua (sekä suolaisilla että makeilla) olen vähentänyt todella reilusti
    - Kahvinjuontia olen vähentänyt kolmeen kuppiin päivässä aiemmasta 4-5 kupista. Olen alkanut juomaan sen sijaan vihreää teetä
    - Punainen liha jää entistä vahvemmin ruokavaliosta pois ja kasvisproteiinit tulevat tilalle. Kasvispainotteisella ruokavaliolla olen yrittänyt olla jo muutaman vuoden, mutta nyt entistä enemmän
    - Jossain vaiheessa laiskistuin ja aloin käyttämään hissiä. Nyt hylkäsin hissin ja aina kun mahdollista niin kuljen portaita. Sekä ylös että alas
    - Someista minulla on puhelimessa kytketty kaikki ilmoitukset pois jo kauan sitten. Nyt poistelin kuvakkeet aloitusruudusta ja jätän puhelimen fyysisesti kauemmas kun en sitä käytä (yleensä toiseen huoneeseen). Lisäksi se on valtaosan ajasta pelkällä värinällä.
    - Olen alkanut taas punnertelemaan kotona. Yleensä neljänä iltana viikossa vähintään

Olen itse tyytyväinen tähänastisiin muutoksiin ja uusiin suuntiin. Paljon olisi vielä mielessä että mitä tehdä, mutta luulen että on tärkeämpää nyt keskittyä saamaan yllä luetelluista rutiinia. Sitten voi pohtia lisää.

Otetaanko sit vaikka tasan kolmen kuukauden päästä samanlainen katsaus? 😄

#hyvinvointi #irtimetasta #irtigooglesta #irtimicrosoftista #mielenterveys #muutos #nörtti #linux #tuta #ecosia #kahvi #tee

piiabartos@mastodontti.fiP mssuo@mastodontti.fiM 2 Replies Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.an.exchange shared this topic
    • jnazarene@mementomori.socialJ jnazarene@mementomori.social

- Kahvinjuontia olen vähentänyt kolmeen kuppiin päivässä aiemmasta 4-5 kupista. Olen alkanut juomaan sen sijaan vihreää teetä
      - Punainen liha jää entistä vahvemmin ruokavaliosta pois ja kasvisproteiinit tulevat tilalle. Kasvispainotteisella ruokavaliolla olen yrittänyt olla jo muutaman vuoden, mutta nyt entistä enemmän
      - Jossain vaiheessa laiskistuin ja aloin käyttämään hissiä. Nyt hylkäsin hissin ja aina kun mahdollista niin kuljen portaita. Sekä ylös että alas
      - Someista minulla on puhelimessa kytketty kaikki ilmoitukset pois jo kauan sitten. Nyt poistelin kuvakkeet aloitusruudusta ja jätän puhelimen fyysisesti kauemmas kun en sitä käytä (yleensä toiseen huoneeseen). Lisäksi se on valtaosan ajasta pelkällä värinällä.
      - Olen alkanut taas punnertelemaan kotona. Yleensä neljänä iltana viikossa vähintään

Olen itse tyytyväinen tähänastisiin muutoksiin ja uusiin suuntiin. Paljon olisi vielä mielessä että mitä tehdä, mutta luulen että on tärkeämpää nyt keskittyä saamaan yllä luetelluista rutiinia. Sitten voi pohtia lisää.

#hyvinvointi #irtimetasta #irtigooglesta #irtimicrosoftista #mielenterveys #muutos #nörtti #linux #tuta #ecosia #kahvi #tee

piiabartos@mastodontti.fiP This user is from outside of this forum
      piiabartos@mastodontti.fiP This user is from outside of this forum
      piiabartos@mastodontti.fi
      wrote last edited by

@jnazarene @david_bardos

Hyvin sulla menee! Itse päätin alkaa käydä kerran tai mieluummin kahdesti viikossa yliopistoliikunnassa tai joogassa. Ihan hyvin piti tuohon viisurileikkaukseen asti, tänään pääsin kolmen viikon tauon jälkeen takaisin kuntosalicircuitiin.

jnazarene@mementomori.socialJ 1 Reply Last reply
      0
      • piiabartos@mastodontti.fiP piiabartos@mastodontti.fi

@jnazarene @david_bardos

Hyvin sulla menee! Itse päätin alkaa käydä kerran tai mieluummin kahdesti viikossa yliopistoliikunnassa tai joogassa. Ihan hyvin piti tuohon viisurileikkaukseen asti, tänään pääsin kolmen viikon tauon jälkeen takaisin kuntosalicircuitiin.

jnazarene@mementomori.social
        wrote last edited by

@piiabartos @david_bardos

Hienoa, hyvä sinä!! 😁 💪

1 Reply Last reply
        0
        • jnazarene@mementomori.socialJ jnazarene@mementomori.social

mssuo@mastodontti.fiM This user is from outside of this forum
          mssuo@mastodontti.fiM This user is from outside of this forum
          mssuo@mastodontti.fi
          wrote last edited by

@jnazarene @david_bardos

Hyvältä kuulostaa! 💪

Itse olen siirtynyt myös Vivaldiin, duckduckin vaihdoin vastikään kokeeksi Ecosiaan. Just menossa vähäkahvinen kokeilu, aamukahvi vielä sallittu, katellaan sitä jatkoa sitten myöhemmin havaintojen perusteella...

1 Reply Last reply
          1
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
          • First post