Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Mä olen onnistunut hankkiutumaan jonkinlaiseen limboon.

Mä olen onnistunut hankkiutumaan jonkinlaiseen limboon.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
kirjadonttikirjatkirjallisuusichigoichiewaldenelamaamet
5 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • jnazarene@mementomori.socialJ This user is from outside of this forum
    jnazarene@mementomori.socialJ This user is from outside of this forum
    jnazarene@mementomori.social
    wrote last edited by

Jo aiemmin valittelin täällä(kin), että kovasti himoitsemaani teosta 'Ichigo Ichie - hetkessä elämisen taito japanilaisittain' on täysin mahdotonta löytää ja ostaa omaan hyllyyn.

Kyseisessä teoksessa mainitaan Henry David Thoreaun 'Walden - elämää metsässä' ja kiinnostuin siitäkin. Siispä piruuttani aloitin etsimisen, että mihis hintaan tämän saisi.

Noh, tori.fi:ssä on yksi kappale hintaan 55€. Kaikki muut kaupat myyvät ei-oota. Myöskään netin antikvariaattikatsauksella ei ollut muuta tarjottavaa.

Jälkimmäistä näistä ei ole pakko ostaa tietenkään, siihen käytän kirjastoa mielelläni. Mutta tuo ensiksi mainittu olisi mahtavaa saada hyllyyn.

Toivottavasti seuraavat hotsittavat kirjahankinnat olisi vähän helpompia 😄

#kirjadontti #kirjat #kirjallisuus #ichigoichie #waldenelämäämetsässä

jarizleifr@mstdn.socialJ karlailona@mastodon.socialK 2 Replies Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.an.exchange shared this topic
    • jnazarene@mementomori.socialJ jnazarene@mementomori.social

Jo aiemmin valittelin täällä(kin), että kovasti himoitsemaani teosta 'Ichigo Ichie - hetkessä elämisen taito japanilaisittain' on täysin mahdotonta löytää ja ostaa omaan hyllyyn.

Kyseisessä teoksessa mainitaan Henry David Thoreaun 'Walden - elämää metsässä' ja kiinnostuin siitäkin. Siispä piruuttani aloitin etsimisen, että mihis hintaan tämän saisi.

Noh, tori.fi:ssä on yksi kappale hintaan 55€. Kaikki muut kaupat myyvät ei-oota. Myöskään netin antikvariaattikatsauksella ei ollut muuta tarjottavaa.

Jälkimmäistä näistä ei ole pakko ostaa tietenkään, siihen käytän kirjastoa mielelläni. Mutta tuo ensiksi mainittu olisi mahtavaa saada hyllyyn.

jarizleifr@mstdn.socialJ This user is from outside of this forum
      jarizleifr@mstdn.socialJ This user is from outside of this forum
      jarizleifr@mstdn.social
      wrote last edited by

@jnazarene Filosofia on vähän sellainen laji, että sitä alkaa tosi nopeasti lukemaan englanniksi jo saatavuusseikkojenkin takia. Hankin aikoinaan oman Waldenini osana Transcendentalists Collectionia missä oli Thoreau'n ja Ralph Waldo Emersonin pääteokset yksissä kansissa

jnazarene@mementomori.socialJ 1 Reply Last reply
      0
      • jarizleifr@mstdn.socialJ jarizleifr@mstdn.social

@jnazarene Filosofia on vähän sellainen laji, että sitä alkaa tosi nopeasti lukemaan englanniksi jo saatavuusseikkojenkin takia. Hankin aikoinaan oman Waldenini osana Transcendentalists Collectionia missä oli Thoreau'n ja Ralph Waldo Emersonin pääteokset yksissä kansissa

wrote last edited by

@jarizleifr Joo, englanniksi tätä löytää kyllä helposti. Kauhea kynnys tarttua enkkuteokseen kun epäilen oman kielitaitoni riittävyyttä.

Toki siinähän voisi oppia samalla....

1 Reply Last reply
        1
        0
        • jnazarene@mementomori.socialJ jnazarene@mementomori.social

karlailona@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
          karlailona@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
          karlailona@mastodon.social
          wrote last edited by

@jnazarene Laitoinpa molemmat omalle lukulistalle! Voi olla että joudut kirppareita tai kirjastojen poistohyllyjä kiertämään noiden perässä mutta tuli mieleen lukuvinkki, jos et ole vielä lukenut: ”Puiden salattu elämä - Peter Wohlleben”. Ehkä hiukan enemmän tietokirjatyyppinen, mutta jos luontosuhde kiinnostaa niin tuo oli sellainen mikä ainakin minuun teki todella suuren vaikutuksen!

jnazarene@mementomori.socialJ 1 Reply Last reply
          0
          • karlailona@mastodon.socialK karlailona@mastodon.social

@jnazarene Laitoinpa molemmat omalle lukulistalle! Voi olla että joudut kirppareita tai kirjastojen poistohyllyjä kiertämään noiden perässä mutta tuli mieleen lukuvinkki, jos et ole vielä lukenut: ”Puiden salattu elämä - Peter Wohlleben”. Ehkä hiukan enemmän tietokirjatyyppinen, mutta jos luontosuhde kiinnostaa niin tuo oli sellainen mikä ainakin minuun teki todella suuren vaikutuksen!

wrote last edited by

@karlailona Kiitos vinkistä! Löytyy itseasiassa hyllystä ja odottaa omaa vuoroaan, joka toivottavasti koittaa pian 😁

1 Reply Last reply
            1
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
            • First post