#BonDia a tothom.
-
#BonDia a tothom.
Vosaltres creieu que si feu el #cafè amb aigua molt dèbil, agafa més propietats del cafè que no pas aigua de l'aixeta o aigua mineral (mineralització dèbil)?
No em refereixo al sabor, que això és evident que afecta. Em refereixo al 'traspàs' de les propierats del cafè (especialment, cafeïna) a l'aigua.
-
#BonDia a tothom.
Vosaltres creieu que si feu el #cafè amb aigua molt dèbil, agafa més propietats del cafè que no pas aigua de l'aixeta o aigua mineral (mineralització dèbil)?
No em refereixo al sabor, que això és evident que afecta. Em refereixo al 'traspàs' de les propierats del cafè (especialment, cafeïna) a l'aigua.
@qualcu jo li poso sucre i no es nota cap diferència d'aigua
-
#BonDia a tothom.
@qualcu si no és que el pH afecta aquestes sol·lubilitats, sens dubte sí. Amb menys càrrega de minerals, hi ha més punts per formar enllaços amb els compostos químics i per tant més capacitat de sol·lubilitzar els principis actius.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic