Unessa olin taas opettamassa.
-
Unessa olin taas opettamassa. Ei siinä muuten mitään, mutta jostakin syystä opetin #yliopisto'n #S2-opiskelijoille #rajakahdennus'ta, josta väen väkisin käytin #jäännöslopuke-nimitystä. Käsittelyjärjestys oli myös järjetön, aloitettiin 3P omistusliitteestä -nsA ja siirryttiin siitä Y2P imperatiiviin. #unet 1/2
-
Unessa olin taas opettamassa. Ei siinä muuten mitään, mutta jostakin syystä opetin #yliopisto'n #S2-opiskelijoille #rajakahdennus'ta, josta väen väkisin käytin #jäännöslopuke-nimitystä. Käsittelyjärjestys oli myös järjetön, aloitettiin 3P omistusliitteestä -nsA ja siirryttiin siitä Y2P imperatiiviin. #unet 1/2
Kuten unissa niin tavallista, homma meni läskiksi tilojen takia. Olimme ensin suuren rengasmaisen pöydän ääressä, mutta porukkaa lappasi sisään niin paljon, että jouduimme levittäytymään salista haarautuviin syvennyksiin. Tilassa oli paljon viistoja kantavia pylviä kuin #Tampere'en #pääkirjasto'ssa #Metso'ssa ikään. Yksi opiskelija ehti jo valittaa, ettei kuule, koska puhun häneen selin. #unet 2/2
-
@tomminieminen esim. rajageminoituminen puuttuu tyystin täältä Kot-Ham -seudulta (vrt. Gotham city) Hienona esimerkkinä olen käyttänyt ilmausta: "tervetuloa täytekynä"
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic