Hups, minä vahingossa pari domainia.
-
🤭
-
🤭
@niko mikä om hyvä palvelu niiden vuokrien maksuun? Kotimainen mieluusti, sekä tietenkin halpa ja hyvä

-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@niko mikä om hyvä palvelu niiden vuokrien maksuun? Kotimainen mieluusti, sekä tietenkin halpa ja hyvä

@Shrike Mä otin nämä kaksi uutta Zonelta. Pelkät domainit, ei kotisivutilaa tai sähköpostia. Nykyinen verkkotunnukseni kotisivutiloineen ym. on Domainkeskukselta.
Verkkotunnukset | Webhotelli | Sähköposti |Virtuaalipalvelin - SpeedZone.fi
SpeedZone tarjoaa yrityksille, yhdistyksille ja yksityishenkilöille kaiken mitä kotisivuihin tarvitset. Meiltä verkkotunnukset, webhotelli ja sähköposti kustannustehokkaasti.
SpeedZone.fi (www.speedzone.fi)
-
@Shrike Mä otin nämä kaksi uutta Zonelta. Pelkät domainit, ei kotisivutilaa tai sähköpostia. Nykyinen verkkotunnukseni kotisivutiloineen ym. on Domainkeskukselta.
Verkkotunnukset | Webhotelli | Sähköposti |Virtuaalipalvelin - SpeedZone.fi
SpeedZone tarjoaa yrityksille, yhdistyksille ja yksityishenkilöille kaiken mitä kotisivuihin tarvitset. Meiltä verkkotunnukset, webhotelli ja sähköposti kustannustehokkaasti.
SpeedZone.fi (www.speedzone.fi)
@niko en mäkään hotlaa ja näitä tartte, pelkkä domainmaksu, nyt menee pienen lafkan kautta briteistä jota frendi oli pystyttämässä 15 vuotta sitten, nyt tuntuu että ne feidaa koko palvelun enkä tiedä missä kandeis jatkaa.