hoi
-
@Kata_Pultti tähän käytin mun IS extra ilmaisen kuukauden: maitohappobakteeri.
@Kata_Pultti No yhdessä vaiheessa se oli omega kapselit, niitä annettiin tyksissä osastolla tarinan mukaan.
Mut joo, uskon, suolistofloora ja mielen hyvinvointi on yhteydessä jne.
Varmaan ihan hyvin käytetty ilmainen kk @Auroraresidue , klikkiotsikko on klikkiotsikko.
-
@Kata_Pultti No yhdessä vaiheessa se oli omega kapselit, niitä annettiin tyksissä osastolla tarinan mukaan.
Mut joo, uskon, suolistofloora ja mielen hyvinvointi on yhteydessä jne.
Varmaan ihan hyvin käytetty ilmainen kk @Auroraresidue , klikkiotsikko on klikkiotsikko.
@manna @Kata_Pultti paskemminkin olis voinu käyttää. Ja siis olin minäkin utelias, kunhan halusin aivan hirveästi mainetta ja kunniaa tästä hirveästä uhrauksesta minkä tein.
Meinasin kyllä kokeilla ite. Ei noista haittaakaan oo?
-
@manna @Kata_Pultti paskemminkin olis voinu käyttää. Ja siis olin minäkin utelias, kunhan halusin aivan hirveästi mainetta ja kunniaa tästä hirveästä uhrauksesta minkä tein.
@Auroraresidue @manna @Kata_Pultti
Lämmin kiitos uhrauksesta! Teit sen meidän kaikkien puolesta!
-
@Auroraresidue @Kata_Pultti Ei ollenkaan oo haittaa. Jos päivittäin syö tuoreita vihanneksia niin kuulemma hyvin ylläpitää sitä tervettä kantaa.
Mul on noita lacto seven merkkistä, siin on inuliinia auttamaan sen kannan kasvua mut inuliini saattaa tehä kaasua et se voi olla haitta. (Maa-artisokissa on inuliinia et vertaa siihen)
Maitohappobakteereja on mm hapankaalissa, kimchissä, jugurtissa, piimässä ja no muissa hapatetuissa ruoissa. Kaurajugurtin voi startata mm mhb-kapselilla. -
@Auroraresidue @manna @Kata_Pultti
Lämmin kiitos uhrauksesta! Teit sen meidän kaikkien puolesta!
@satu @Auroraresidue @manna @Kata_Pultti kiitos tästä, muistin että mulla on 10 kapselin kuuri jemmassa. Korkkasin!
-
@Auroraresidue @manna @Kata_Pultti Riippuu ihmisestä. Jos on maitoallerginen tai histamiiniintolerantikko (tai se MCAS) niin Lactobacillus casei ja L. reuteri oli huonoja ja ittelle aiheuttaa nenänvuotoa jne turvotusta. Ja oliko se niin et jos on jollain hyljinnänestolääkityksellä, niin ei sais Saccharomyces boulardii ottaa? Se on kyl kaikkeen muuhun tosi hyvä
-
@Auroraresidue @manna @Kata_Pultti Riippuu ihmisestä. Jos on maitoallerginen tai histamiiniintolerantikko (tai se MCAS) niin Lactobacillus casei ja L. reuteri oli huonoja ja ittelle aiheuttaa nenänvuotoa jne turvotusta. Ja oliko se niin et jos on jollain hyljinnänestolääkityksellä, niin ei sais Saccharomyces boulardii ottaa? Se on kyl kaikkeen muuhun tosi hyvä
@Mimesatwork @Auroraresidue @Kata_Pultti Nextii levelii nyt tässä tiedossa!
-
@Mimesatwork @Auroraresidue @Kata_Pultti Nextii levelii nyt tässä tiedossa!
@manna @Auroraresidue @Kata_Pultti
Mä oon vaan niin moniallerginen et näit on tullu kaikkee kokeiltuu.
Suurimmalle osallehan perusterveistä kaikki maitohappobakteerit on vallan fine. Oma kokemus on ollut et jos vatsa mölisee, niin sitten ruuansulatusentsyymejä. Jos kaasuttelee tai on kakan laadussa epämääräisyyksiä, niin maitohappobakteereja. Jos väsyttää, niin B-, C, ja D-vitskuu, ja jos on kasvissyöjä, niin B-kompleksi ja ehkä rauta -
@manna @Auroraresidue @Kata_Pultti
Mä oon vaan niin moniallerginen et näit on tullu kaikkee kokeiltuu.
Suurimmalle osallehan perusterveistä kaikki maitohappobakteerit on vallan fine. Oma kokemus on ollut et jos vatsa mölisee, niin sitten ruuansulatusentsyymejä. Jos kaasuttelee tai on kakan laadussa epämääräisyyksiä, niin maitohappobakteereja. Jos väsyttää, niin B-, C, ja D-vitskuu, ja jos on kasvissyöjä, niin B-kompleksi ja ehkä rauta@Mimesatwork @Auroraresidue @Kata_Pultti Se on just tärkeää et kun perehtyy omista intresseistä et sit voi jakaa tietoa muillekin! Hyvää tekee saada tietää mut ei ehkä tulis mieleenkään moista tietoa etsiä.
-
@Kata_Pultti tähän käytin mun IS extra ilmaisen kuukauden: maitohappobakteeri.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic