mitä teille kuuluu?
-
mitä teille kuuluu?

mää olin tänään ahkera ja energinen. imppasin, pesin lattiat ja ihteni. 🧹 🪣 🧼
.
3. päivä ilman suklaata.
oon pärjänny aika hyvin, mut tasasella tahdilla tulee "piikkejä" jolloin en pysty ajattelemaan kuin suklaata. ihan OCD- tyyliä.
huoh.
taas on muuten perjantai.@Kata_Pultti Olen saanut aikaan isoja asioita ja takki on vähän tyhjä. Toisesta pitää jännittää muiden panosta vielä. Mikä siinä on ettei osaa juhlia eikä iloita, aina vaan kohti uusia velvollisuuksia. Tai no, ei tämä ole edes harvinaista. Mut joo ainakin talous on nyt hetken kohdallaan
-
@Kata_Pultti Olen saanut aikaan isoja asioita ja takki on vähän tyhjä. Toisesta pitää jännittää muiden panosta vielä. Mikä siinä on ettei osaa juhlia eikä iloita, aina vaan kohti uusia velvollisuuksia. Tai no, ei tämä ole edes harvinaista. Mut joo ainakin talous on nyt hetken kohdallaan
-
@Kata_Pultti on vähän blaah. Onneksi on perjantai.
-
@Kata_Pultti Makaan sängyssä ja pelaan luurilla ja muka katson telkkaria. Väsyttää ja maha on kipee.
@manna mahajutskat on niin inhaa, tsemii. pussaa Helenaa ja Tovea.

-
@manna mahajutskat on niin inhaa, tsemii. pussaa Helenaa ja Tovea.

@Kata_Pultti Joo! He meni hiukan riehumaan nyt, kaipa palaavat kun on krrrr juostu tarpeeks. Tramp tramp tramp vaan kuuluu portaissa.
-
@Kata_Pultti Joo! He meni hiukan riehumaan nyt, kaipa palaavat kun on krrrr juostu tarpeeks. Tramp tramp tramp vaan kuuluu portaissa.
-
@Kata_Pultti on vähän blaah. Onneksi on perjantai.
@Nettlephagus @Kata_Pultti Väsy. Muka piti mennä töitten jälkeen salille, mutta onnistuin unohtamaan kännykän kotiin, eikä salin ovea avaa kuin sovellus - se siitä sitten. Tänään siis vain kävelyä pakkasessa, kotona jämähdin syömään hummusvoileipää ja juomaan teetä.
Huomenna ois EKF ja monta kiinnostavaa keskustelua siellä, en vaan yhtään jaksaisi olla hälyssä ja kenties moikkailla tuttuja. Mulla oli kieliharjoittelija viikon ja olen selittänyt selkeällä suomella jatkuvalla syötöllä asioita.
Just muistin, että keittiön kaapissa on pieni punaviinipullo. Veiskö nyt kaikki hyvän yöunen mahdollisuudet vai ei, hm.
-
@Nettlephagus @Kata_Pultti Väsy. Muka piti mennä töitten jälkeen salille, mutta onnistuin unohtamaan kännykän kotiin, eikä salin ovea avaa kuin sovellus - se siitä sitten. Tänään siis vain kävelyä pakkasessa, kotona jämähdin syömään hummusvoileipää ja juomaan teetä.
Huomenna ois EKF ja monta kiinnostavaa keskustelua siellä, en vaan yhtään jaksaisi olla hälyssä ja kenties moikkailla tuttuja. Mulla oli kieliharjoittelija viikon ja olen selittänyt selkeällä suomella jatkuvalla syötöllä asioita.
Just muistin, että keittiön kaapissa on pieni punaviinipullo. Veiskö nyt kaikki hyvän yöunen mahdollisuudet vai ei, hm.
@Kirjapiilo @Nettlephagus kuulostaa siltä , että lepoa vaan.
-
mitä teille kuuluu?

mää olin tänään ahkera ja energinen. imppasin, pesin lattiat ja ihteni. 🧹 🪣 🧼
.
3. päivä ilman suklaata.
oon pärjänny aika hyvin, mut tasasella tahdilla tulee "piikkejä" jolloin en pysty ajattelemaan kuin suklaata. ihan OCD- tyyliä.
huoh.
taas on muuten perjantai.Olen yrittänyt parhaani. Väsynyt ja vetämätön olo. Pakkanen vaivaa. Nahka ei kestä. Ostin lisää rasvaa. Välillä muistan käyttää. Vuorottainen palelu ja lämpeneminen nukuttaa. Pahinta yhdistettynä syömiseen. Melkein jatkuvasti tekee mieli pientä lämmintä purtavaa ja kahvia ja herkkuja. Löysin suklaata. Nyt olen valittanut tarpeeksi. Syön suklaan pois, ettei sinun tarvitse ajatella sitä. Lähden suihkuun ja sitten nukkumaan.
Ai niin. Olen myös silmäillyt monia aikoja Suurosen suurta autismi/adhd-keskustelua.
-
Olen yrittänyt parhaani. Väsynyt ja vetämätön olo. Pakkanen vaivaa. Nahka ei kestä. Ostin lisää rasvaa. Välillä muistan käyttää. Vuorottainen palelu ja lämpeneminen nukuttaa. Pahinta yhdistettynä syömiseen. Melkein jatkuvasti tekee mieli pientä lämmintä purtavaa ja kahvia ja herkkuja. Löysin suklaata. Nyt olen valittanut tarpeeksi. Syön suklaan pois, ettei sinun tarvitse ajatella sitä. Lähden suihkuun ja sitten nukkumaan.
Ai niin. Olen myös silmäillyt monia aikoja Suurosen suurta autismi/adhd-keskustelua.
@pimeyteni_olio

mistä löytyy tuo keskustelu? -
@pimeyteni_olio

mistä löytyy tuo keskustelu?Tuosta: https://eliitin-some.fi/@VPSuuronen/116051355360917187
Laitan nyt vain kysymättä, kun keskustelua on jo useampi päivä avoimesti käyty.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic