Kaksi viikkoa periodia jäljellä, mietin pitäisikö some- ja uutistauon kunnes saan kaiken hoidettua, aina vaikea valinta
-
Kaksi viikkoa periodia jäljellä, mietin pitäisikö some- ja uutistauon kunnes saan kaiken hoidettua, aina vaikea valinta

-

Toisaalta on kiva kitistä täällä että olen vapaaehtoisesti hakeutunut opiskelemaan ja joudun tekemään kurssitehtäviä ja elämä on sillä tavalla rankkaa, mutta ne hommat sujuu nopeammin, jos en kitise
-
Toisaalta on kiva kitistä täällä että olen vapaaehtoisesti hakeutunut opiskelemaan ja joudun tekemään kurssitehtäviä ja elämä on sillä tavalla rankkaa, mutta ne hommat sujuu nopeammin, jos en kitise
@diiccix Pikku kitinä päivässä ihan hyvä avautuminen.
Minä kitisin kotvanen sitten ja sain kuin sainkin tiskattua ja imuroitua. Nyt huilin, ehkä kitisen lisää, jos vaikka sillä starttais seuraavan askelman etiäppäin..

-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@diiccix Mut toisaalta kitinä on sosiaalista kanssakäymistä ja parantaa sun hahmon Sosialisointi ja Mielenterveys lukemia
-
@diiccix Pikku kitinä päivässä ihan hyvä avautuminen.
Minä kitisin kotvanen sitten ja sain kuin sainkin tiskattua ja imuroitua. Nyt huilin, ehkä kitisen lisää, jos vaikka sillä starttais seuraavan askelman etiäppäin..

@pipanella_56 @diiccix Jotain filosofihemmoa väärinlainatakseni: Valitan, siis olen.
-
@diiccix Saa kitistä. Uutiset kannattaa jättää tauolle kyl ettei ne vie kaistaa.
-
@diiccix omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa et mulle ainaki kitinä ja nurina on se polttoaine millä meen eteenpäin ja mikä auttaa jatkamaan. Eli kitise tasan niin paljon ku tarttee!

-
@diiccix Mut toisaalta kitinä on sosiaalista kanssakäymistä ja parantaa sun hahmon Sosialisointi ja Mielenterveys lukemia
@Mimesatwork ah, totta, ja tulee jonkun mutkan kautta mieleen miten Morrowindissa ja Oblivionissa sai helposti kehitettyä hahmoa, jos otti akrobatian keskeiseksi ominaisuudeksi, ja hyppeli menemään kaikkialle. Kitinä olkoon siis tällainen myös