"Nenäkannu on henkilökohtainen ja se kannattaa uusia vähintään kerran vuodessa" ...
-
"Nenäkannu on henkilökohtainen ja se kannattaa uusia vähintään kerran vuodessa" ... No voi harmi. Oma nenäkannuni näki viimeksi käyttöä vuosia ennen koronaa. Siihen taisi olla joku syykin miksi aloin arkailla sen käyttöä. Sen puhdistaminen on meikäläiselle huolettomalle hulivilille aivan liian vaikeaa.
-
"Nenäkannu on henkilökohtainen ja se kannattaa uusia vähintään kerran vuodessa" ... No voi harmi. Oma nenäkannuni näki viimeksi käyttöä vuosia ennen koronaa. Siihen taisi olla joku syykin miksi aloin arkailla sen käyttöä. Sen puhdistaminen on meikäläiselle huolettomalle hulivilille aivan liian vaikeaa.
Tyypit: Tämä näppärä apuväline ratkaisee kaikki ongelmasi!
Näppärä apuväline: Olen pieni vauva ja vaadin huolenpitoasi 24/7.No ei vaisinkaan, onhan minulla vielä piikkimatto vuodelta 2009 ihan hyvässä kunnossa. Ja olen ehkä keskiverto-keski-ikäistä vähemmän tunnollinen tavaroiden omistaja.
-
@ainurelmgren kerran vuodessa!? Oma on hommattu..ehkä jonkinverran yli vuosi (tai viis+) sitten. En kyllä ole kummemmin huomannut siinä käytön jälkiä tai uusimisen tarvetta kun on sopivin väliajoin putsannut.
-
@ainurelmgren kerran vuodessa!? Oma on hommattu..ehkä jonkinverran yli vuosi (tai viis+) sitten. En kyllä ole kummemmin huomannut siinä käytön jälkiä tai uusimisen tarvetta kun on sopivin väliajoin putsannut.
@ileoo Ruohonjuuren tuotekuvauksessa luki. Totta kai halutaan että asiakkaat ostavat niitä useammin kuin kerran elämässään... Oma huoleni liittyy oikeastaan siihen että onnistuin hankkimaan itselleni jonkinlaisen ontelotulehduksen samoihin aikoihin kun otin nenäkannun käyttöön. Ehkä sattumaa, ehkä olen liian tohelo. Tästä on jo kymmenisen vuotta, en muista enää muuta kuin että kannu jäi hyllylle. Mutta nyt sille olisi käyttöä. Vatuloin.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic