yritän olla postaamatta masennuspostauksia mastoon jatkossa.
-
yritän olla postaamatta masennuspostauksia mastoon jatkossa. mulla on vaan jatkuvasti niin paha olla eikä montaa ihmistä jolle puhua, niin tää tyhjyyteen tuuttaaminen tuntuu ees joltain
-
yritän olla postaamatta masennuspostauksia mastoon jatkossa. mulla on vaan jatkuvasti niin paha olla eikä montaa ihmistä jolle puhua, niin tää tyhjyyteen tuuttaaminen tuntuu ees joltain
@sainigma Älä suotta vaienna itseäsi.
Melkeinpä niin päin, että anteeksi, kun en viime yönä osannut luoda yhtäkään lohdun sanaa sinulle. -
@sainigma ei sellaista ole liikaa ollut.
-
@sainigma Älä suotta vaienna itseäsi.
Melkeinpä niin päin, että anteeksi, kun en viime yönä osannut luoda yhtäkään lohdun sanaa sinulle.@Santtu_61 Samaa mieltä! @sainigma
-
@sainigma hyvä että pystyt siihen. Minä en pysty vaikka jatkuvasti masentaisikin.
-
@sainigma Kaikki aito on sallittua. No, ainakin melkein. Sama juttu minulla kuin parilla muulla kommentoijalla, vaikea keksiä mitään järkevää sanottavaa.
-
@sainigma Noh eipä ole tyhjyyteen höpöttelyä. Meinaan meikun nuoruudessa ja pitkälle aikuisuuteen sai vain höpistä itsekseen.
-
@Santtu_61 Samaa mieltä! @sainigma
@helna @Santtu_61 Kiitos
Pelottaa vain, että se on monelle vain liikaa. Mussa on muitakin puolia ku masennus, se vaan peittää fiidissä kaiken muun alleen -
@helna @Santtu_61 Kiitos
Pelottaa vain, että se on monelle vain liikaa. Mussa on muitakin puolia ku masennus, se vaan peittää fiidissä kaiken muun alleen@sainigma No jumalaare sitähän varten tämä kanava on, että itse kukin voi asiansa ilmineerata.
En minä silti tykkää kaikesta, saati, että vahtisin kaikkea, mitä täällä kertoillaan. Enkä odota, että minun pöljäilyt tai totiset torvensoitot kovin monia huvittaisi tai kiinnostaisi.
Pelko pois ja pulinaa tuuttiin. -
R relay@relay.an.exchange shared this topic