Oonko mä oikeesti ainut joka vihaa Doll-termiä transnaisista?
-
Oonko mä oikeesti ainut joka vihaa Doll-termiä transnaisista? Se on niin epäinhimillistävä ja halventava, mutta sitten transnaisten yhteisö on hyväksynyt sen omakseen, et tää on just hyvä.
Mua on parissa yhteydessä puhuteltu nukkena ja mulla tulee heti itsestä tosi ällö ja ruma olo. Mä en oo drag queen tai pumpattava Barbara, vaan ihmisnainen. -
Oonko mä oikeesti ainut joka vihaa Doll-termiä transnaisista? Se on niin epäinhimillistävä ja halventava, mutta sitten transnaisten yhteisö on hyväksynyt sen omakseen, et tää on just hyvä.
Mua on parissa yhteydessä puhuteltu nukkena ja mulla tulee heti itsestä tosi ällö ja ruma olo. Mä en oo drag queen tai pumpattava Barbara, vaan ihmisnainen.@mowona ei se kyl munkaa mielestä mitenkään onnistunut sanavalinta ole
mut ihmekös tuo, eihän se tainnut tulla yhteisön sisältä vaan ulkopuolelta
-
@mowona ei se kyl munkaa mielestä mitenkään onnistunut sanavalinta ole
mut ihmekös tuo, eihän se tainnut tulla yhteisön sisältä vaan ulkopuolelta
-
@snailkane ehkä meitä suojaa tässä ikä, nuoret saattaa joutua kuulemaan nukettelua paljon enemmän
-
@snailkane ehkä meitä suojaa tässä ikä, nuoret saattaa joutua kuulemaan nukettelua paljon enemmän
-
@snailkane @mowona okei... mä olen menettänyt kykyni arvioida ihmisten ikää kovin hyvin

-
@snailkane @Stoori mä oon 32 mutta näytän vaan siltä että 19v harjottelija kysyy multa paperit ku ostan alkoholittoman oluen.
-
@snailkane @mowona okei... mä olen menettänyt kykyni arvioida ihmisten ikää kovin hyvin

-
@snailkane @mowona nii ja etenkin kun no, mistä se meikäläisten kohdalla pitäis aloittaa se laskeminen, kun horkut kuitenkin laittaa ulkonäön aika lailla uusiksi. t:12-vuotias täti
-
Mua on parissa yhteydessä puhuteltu nukkena ja mulla tulee heti itsestä tosi ällö ja ruma olo. Mä en oo drag queen tai pumpattava Barbara, vaan ihmisnainen.Itse en ole kuullut tämmöistä termiä, mutta heti kättelyssä särähtää korvaan aika pahasti.
-
@snailkane @mowona @Stoori ymmärtääkseni tarkotus nimenomaa on selfreferenssinä irtaantua ihmisyydestä
trans* kulkee sit omana akselinaa eikä tuo oo yks yhtee -
@snailkane @mowona @Stoori Musta doll on ollut enemmänkin abstrakti termi eikä suoraan varsinainen "nukke" ja samaa sarjaa kuin vaikka "girlthing", tai ainakin omissa piireissä sitä käytetään noin, ja itsestä kuulee usein käytettävän "combat dollia"
-
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic