Oon elänyt jonkinlaista ikäkriisiä tässä, kun täytän tänä vuonna 39.
-
Se näkyy etenkin sillai, että viime aikoina kaikessa on ollut kyse minusta.
Ystävä lähtee Taizehen ja minä tunnen epäonnistuneeni ihmisenä, koska olen puhunut Taizen matkasta kolme vuotta, mutten saa aikaiseksi.
Kollega on 26-vuotias ja se ahdistaa minua jollain tavalla.
Varmaan ystävän häissä alan itkeä, että miksen minä pääse koskaan naimisiin.
-
Ystävä lähtee Taizehen ja minä tunnen epäonnistuneeni ihmisenä, koska olen puhunut Taizen matkasta kolme vuotta, mutten saa aikaiseksi.
Sitten hormonitoiminta on ihan viturallaan ja sekaisin, tietenkin.
Oon tosi tyytyväinen elämään sellaisena kuin se nyt on. Samalla ihan todella tyytymätön ja ahdistunut, että miksen ole enempää, tässäkö tää oli.
-
@parasetamoli Miula on nelikymppiset kahden viikon päästä ja kokonaisvaltaisen ”en vittu tiiä” -fiilis. Pitäisi tehdä elämällä jotain, kuha keksis mitä jotain. Ja 40 tuntuu jotenkin kaikkein tyhjänpäiväiseltä tasakymmeneltä. Aiemmilla ja myöhemmillä tuntuu olevan jotain merkitystä. 40 on korkeintaan ”terve tuloa keski-ikään”.
-
@parasetamoli Miula on nelikymppiset kahden viikon päästä ja kokonaisvaltaisen ”en vittu tiiä” -fiilis. Pitäisi tehdä elämällä jotain, kuha keksis mitä jotain. Ja 40 tuntuu jotenkin kaikkein tyhjänpäiväiseltä tasakymmeneltä. Aiemmilla ja myöhemmillä tuntuu olevan jotain merkitystä. 40 on korkeintaan ”terve tuloa keski-ikään”.
@jalwelagi @parasetamoli Minulla on sellainen ikäjuttu meneillään, että on vain halu päästää kaikesta irti - tavaroista eritoten. En enää tutki sukua eikä minulla ole mitään kaipausta jättää itsestäni mitään jälkeen, aion hävittää kaiken kirjallisen aineiston ja suurimman osan valokuvia - kunhan saan aikaan
Tuntuu jotenkin levolliselta se ajatus, että ajan kuluessa olen vain yksi lenkki sukupolvien ketjussa eikä sen kummempaa. -
@jalwelagi @parasetamoli Minulla on sellainen ikäjuttu meneillään, että on vain halu päästää kaikesta irti - tavaroista eritoten. En enää tutki sukua eikä minulla ole mitään kaipausta jättää itsestäni mitään jälkeen, aion hävittää kaiken kirjallisen aineiston ja suurimman osan valokuvia - kunhan saan aikaan
Tuntuu jotenkin levolliselta se ajatus, että ajan kuluessa olen vain yksi lenkki sukupolvien ketjussa eikä sen kummempaa.@helna @jalwelagi @parasetamoli
Vähän samanlaiset aatokset. Tein eläkkeelle jäädessä parikymmentä vuotta sitten sisällysluettelon muistelmiini, joiden oli tarkoitus kattaa nuoruusvuodet n. 20 vuoden ikään saakka. Kun sisällysluettelosta tuli 10 sivun mittainen totesin, että tämä taisi olla tässä. En jaksa kirjoittaa 1000-sivuista muisteloa. Eikä kukaan jaksaisi lukeakaan sitä. -
@helna @jalwelagi @parasetamoli
Vähän samanlaiset aatokset. Tein eläkkeelle jäädessä parikymmentä vuotta sitten sisällysluettelon muistelmiini, joiden oli tarkoitus kattaa nuoruusvuodet n. 20 vuoden ikään saakka. Kun sisällysluettelosta tuli 10 sivun mittainen totesin, että tämä taisi olla tässä. En jaksa kirjoittaa 1000-sivuista muisteloa. Eikä kukaan jaksaisi lukeakaan sitä.@KurttiPete Minäkin kirjoitin eläkkeelle jäädessä pojalleni lapsuuteni muisteloita ja suvun juttuja, joista hän ei nuorena ole kiinnostunut, mutta nelikymppisenä voivottelee, että olisi pitänyt älytä kysellä äidiltä. Ne taidan hävitysvimmassani sentään säästää
@jalwelagi @parasetamoli -
@KurttiPete Minäkin kirjoitin eläkkeelle jäädessä pojalleni lapsuuteni muisteloita ja suvun juttuja, joista hän ei nuorena ole kiinnostunut, mutta nelikymppisenä voivottelee, että olisi pitänyt älytä kysellä äidiltä. Ne taidan hävitysvimmassani sentään säästää
@jalwelagi @parasetamoli@helna @jalwelagi @parasetamoli
Minä vielä odottelen tuota hävitysvimmaa. Odotellut n. kolme vuotta
-
@parasetamoli Mun nelikymppisyyden ikäkriisi alkaa edetä siihen vaiheeseen, että ajattelen olevani liian vanha mihinkään. Että ei tässä nyt enää kannata mitään uutta ainakaan aloittaa, kun kuitenkin olen ihan kohta jo toinen jalka haudassa. Sitten saatan muistaa, että tosiaan, parhaimmillaan tässä on vielä toinen mokoma jäljellä...
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic