Känner mig inte 100 och kommer hem så har make lagat mat till alla i familjen förutom mig.
-
Känner mig inte 100 och kommer hem så har make lagat mat till alla i familjen förutom mig. 🥲
-
Känner mig inte 100 och kommer hem så har make lagat mat till alla i familjen förutom mig. 🥲
@linbro
Nämen.
Visste han inte om?
Krya på sig. -
@linbro
Nämen.
Visste han inte om?
Krya på sig.@bike4climate han visste om att jag mår dåligt för skrev det att jag tar datorn med mig hem. Tack.
-
Nu har jag tagit emot leveransen av hans snus borde slängt det, men jag är för snäll och mogen för sånt.

-
Nu har jag tagit emot leveransen av hans snus borde slängt det, men jag är för snäll och mogen för sånt.

@linbro varför gjorde han inte mat till dig? Vad sa han till sitt försvar?
-
@linbro varför gjorde han inte mat till dig? Vad sa han till sitt försvar?
@Npfmorsan vet inte, jag orkade inte ens säga nåt för han verkade redan irriterad. Jag undrade var min mat va och då sa han att jag kan ta nåt att äta.

-
@linbro Sicken röv.
krya på dig! -
@linbro Sicken röv.
krya på dig!@LeoR1010 tack!
-

@linbro Som jag fattat det så visste han att du var på väg hem så mat är det minsta man kan fixa om man redan lagar till alla andra.
Jag tycker att du inte ska spotta ut snuset men spotta i snuset. 🤬
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic