@doktorzjivago det ser ju ut som ett marsvins septitank... men smakade det bättre eller sämre än julmust?
-
@doktorzjivago
Doktor Zjivago's Thicc Julmust > Apotekarnes@dotmavriq Haha vi får se
-
Jämför en hel del medan jag provar ut. Nu har jag fått till en bra grundläggande dryck som smakar som julmust minus kryddorna. Här har enbärsdricka varit ganska bra som referens, eftersom det typ smakar som julmust fast bara med enbär. Svagdricka, not so much. Nu åter till kryddorna…

@doktorzjivago Julmust på dunk
i FEBRUARI -
@doktorzjivago Julmust på dunk
i FEBRUARI@jonathan Ja det är inte okej, det håller jag med om men det behövs behövs material att referera till
-
Jämför en hel del medan jag provar ut. Nu har jag fått till en bra grundläggande dryck som smakar som julmust minus kryddorna. Här har enbärsdricka varit ganska bra som referens, eftersom det typ smakar som julmust fast bara med enbär. Svagdricka, not so much. Nu åter till kryddorna…

@doktorzjivago Vi hade en femlitersflaska med svagdricka monterad i trähållare i vår matkällare.

-

@doktorzjivago Tur att du är läkare så att du snabbt kan diagnostisera dig själv

-
Ibland ser skummet nästan ut lite som fluffiga moln. Förfinandet av ingredienserna fortsätter… jag kommer typ få diabetes innan detta är klart

@doktorzjivago vad nollar du med mellan smakproven? Schnapps, ssxchnapppsss, ssschhhhnaapppsss?
-
@doktorzjivago vad nollar du med mellan smakproven? Schnapps, ssxchnapppsss, ssschhhhnaapppsss?
@harald Kaffe!
-
Ibland ser skummet nästan ut lite som fluffiga moln. Förfinandet av ingredienserna fortsätter… jag kommer typ få diabetes innan detta är klart

@doktorzjivago du får kompensera med träning och grönsaker!
-

Nu har jag blivit förkyld med temporärt försämrat luktsinne så nu tar den här julmust-tråden en paus några dagar… tills dess får ni några annonser från när julmust var helt nytt: här från Göteborgsposten 1924.

-
Nu har jag blivit förkyld med temporärt försämrat luktsinne så nu tar den här julmust-tråden en paus några dagar… tills dess får ni några annonser från när julmust var helt nytt: här från Göteborgsposten 1924.

@doktorzjivago krya på dig!
-

@doktorzjivago Vattenfabriker ändå.
-
@doktorzjivago krya på dig!
@linbro @doktorzjivago
Krya på dig! Vila och drick ev nått starkt! -

-
@linbro @doktorzjivago
Krya på dig! Vila och drick ev nått starkt! -

@doktorzjivago grejen är att när du får fram din julmust måste du göra tillräckligt så alla får smaka! Jag kommer inte ha tålamod nog att ens skaffa alla grejor! #mustgate
-
@doktorzjivago grejen är att när du får fram din julmust måste du göra tillräckligt så alla får smaka! Jag kommer inte ha tålamod nog att ens skaffa alla grejor! #mustgate
@jolt Absolut! Om jag går i mål med detta så kommer jag dela med mig av receptet till världen

-

Det här köksskåpet börjar se ut mer som ett apotek än ett kök hehe… tur att jag har ett stort kök.

-
Det här köksskåpet börjar se ut mer som ett apotek än ett kök hehe… tur att jag har ett stort kök.

-

Ah, du kanske ska kalla ditt nya Julmust varumärke för Apotekarens….eller nä…