- "Sikke en rejse!", udbryder Jacob lørdag aften kl. 22.55 og smiler selvtilfreds.
-
@fanden alting bliver bedre af rettelser og smårettelser

prøv eksempelvis at rette lidt på håret …
(…)
det er bedre nu, ikk’?
@anport Perfekt! 🦱
-
@simonjust tak
jeg er hurtigt blevet meget glad for HTMLy - jeg er glad for at jeg fik prøvet det af, det er trods alt en my federe end mit “gamle” Bludit-CMS, mere fleksibilitet und so weiter 
@anport Det glæder mig altid at se webapps med afslappede systemkrav

-
nå men, det ser sgu' da meget godt ud!
Jeg er netop blevet færdig med 'comics'-sektionen på min spritnye hjemmeside.
Tag et kig. Måske? Mere kaffe?
Her er masser af læsestof til både store og små.Link: https://anport.dk/comics
@anport Det er da nydeligt!

Hvordan kan det være, at listen i “Recent posts” på ‘collages’ og ‘links’ adskiller sig fra den på ‘home’ og ‘comics’?
-
@anport Det er da nydeligt!

Hvordan kan det være, at listen i “Recent posts” på ‘collages’ og ‘links’ adskiller sig fra den på ‘home’ og ‘comics’?
@nerdd tak for et vågent øje - det var cachen der gjorde det (HTMLys cache er benhård!), ‘recent posts’ burde være ens på alle sider nu(?).
-
@nerdd tak for et vågent øje - det var cachen der gjorde det (HTMLys cache er benhård!), ‘recent posts’ burde være ens på alle sider nu(?).
@anport Yes, nu er den ens over det hele. Selv den bedste bliver af og til bidt af en benhård cache

-
@anport Flot!
-
@anport Cool. Du er ikke i WP eller Ghost.. . Findes der en 'generator' ved navn HTMLy. ?
-
@anport Cool. Du er ikke i WP eller Ghost.. . Findes der en 'generator' ved navn HTMLy. ?
@LarsHenriksen hvad er en ‘generator’?

-
@anport Flot!
@CiaraNi mange tak

-
@anport Yes, nu er den ens over det hele. Selv den bedste bliver af og til bidt af en benhård cache

@nerdd det er faktisk den mest aggressive cache, jeg nogensinde har mødt på min elektroniske vej

-
@LarsHenriksen hvad er en ‘generator’?

@anport Software man bygger med som Joomla eller WP. Når man kigger i kildekoden står der HTMLy som generator. Det har jeg ikke set før ( men ok, så meget kigger jeg heller ikke kildekoder)
-
@anport Software man bygger med som Joomla eller WP. Når man kigger i kildekoden står der HTMLy som generator. Det har jeg ikke set før ( men ok, så meget kigger jeg heller ikke kildekoder)
@LarsHenriksen ah jo, nu forstår jeg - ja, HTMLy er (flat flie i øvrigt) som en slags Lite-WP eller WP som i de gode gamle dage, overskuelig UI og tiptop brugervenlighed.
+
Med lidt kendskab til html og css og med en ftp-klient kan man også ‘twerke’ koden/skabelonerne og få det som man vil ha’ det. Jeg er mægtig tilfreds
-
R relay@relay.mycrowd.ca shared this topic