@doktorzjivago det ser ju ut som ett marsvins septitank... men smakade det bättre eller sämre än julmust?
-
@linbro @kallekn @doktorzjivago vi vet absolut ingenting och darrar bara av avundsjuka över att du träffat vår dontkändis!
-
@kallekn @doktorzjivago men du är ju OCKSÅ farlig!!!
@maria @doktorzjivago Verkligen inte.
-
@doktorzjivago Lime..... you had me at lime.... det var därför jag fattar varför jag gillar julmust.
Och ja vilket arbete....
@potatisapan -
@doktorzjivago@mastodonsweden.sez Jo jag tror dig älskar lime..... 🥰
-
@doktorzjivago om du har vägarna förbi Örebro så kan du köpa det här på Ölbryggning.se
https://www.olbryggning.se/ab-roberts/104650/julmust-koncentrat-originalet-fr%c3%a5n-ab-roberts-i-%c3%b6rebro
Säger dock åter igen, du behöver enbär!
-
@doktorzjivago smak och lukt fungerar ju tillsammans. Kanske du skulle försöka få bara smaken rätt först, sedan doften. En framtiden kollega forskade på det i åratal och mycket indikerade upp till 49 dimensioner.
-
@doktorzjivago Fin tapet!!
Sorry för fel fokus

-
@doktorzjivago Fin tapet!!
Sorry för fel fokus

@doktorzjivago @iakonkret Tycker bordsskivan förtjänar ett omnämnande.
-
@doktorzjivago Fanken vad kul! Bra micklat.
-
@doktorzjivago
Måste inte selleri anges i innehållsförteckningen av allergiskäl? I så fall är det inte selleri-selleri utan en annan ingrediens med samma arom (eller en naturidentisk arom). -
@doktorzjivago
Måste inte selleri anges i innehållsförteckningen av allergiskäl? I så fall är det inte selleri-selleri utan en annan ingrediens med samma arom (eller en naturidentisk arom).@violanders @doktorzjivago
Jo, så är det. Kolla bara Loka Pärons innehållsförteckning ...
https://loka.nu/loka/paron/ -
@doktorzjivago @iakonkret Tycker bordsskivan förtjänar ett omnämnande.
@joacim @doktorzjivago Absolut!
-
@doktorzjivago Imponerande!
-
@doktorzjivago vad är ens en tinktur?
-
@doktorzjivago torkade sviskon borde ha varit lättillgängliga för hundra år sedan, men russin och korinter känns juligare
-
@medelklassman.bsky.social Ja självklart!

-
@doktorzjivago Nu jävlar kommer tunga artilleriet fram här

-
@doktorzjivago Nu jävlar kommer tunga artilleriet fram här

-
@doktorzjivago jag älskar den här tråden.