Hoppsan, visste inte det var klart, men från 1 juni slopas lagkravet på att man måste servera lagad mat för att servera alkohol.
-
Hoppsan, visste inte det var klart, men från 1 juni slopas lagkravet på att man måste servera lagad mat för att servera alkohol. Och man behöver inte ha platser inne för att ha platser utomhus.

-
Hoppsan, visste inte det var klart, men från 1 juni slopas lagkravet på att man måste servera lagad mat för att servera alkohol. Och man behöver inte ha platser inne för att ha platser utomhus.

@doktorzjivago jag tänkte på dig när jag läste det.

-

@doktorzjivago
Äntligen!
Blir där kvar något krav alls på mat? -
@doktorzjivago
Äntligen!
Blir där kvar något krav alls på mat?@bike4climate Tydligen inte, om jag läst det rätt.
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
-
@bike4climate Tydligen inte, om jag läst det rätt.
@doktorzjivago
Underbart.
Hoppas på en massa hål-i-väggen pubar nu som kan bli trevliga att besöka. Verkligen en kategori hak som saknats i Sverige! -

@doktorzjivago på 70-talet i Finland var det krav på att köpa mat om man skulle inmundiga alkoholhaltiga drycker. Det lär ska ha varit en och samma anjovissmörgås som serverades till bord efter bord, utan att någon hade en tanke på att ens smaka på den.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic