Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Nieuwe oplichtingstruc dupeert slachtoffers voor honderden euro'shttps://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5566089/nieuwe-oplichtingstruc-dupeert-slachtoffers-voor-honderden-euros

Nieuwe oplichtingstruc dupeert slachtoffers voor honderden euro'shttps://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5566089/nieuwe-oplichtingstruc-dupeert-slachtoffers-voor-honderden-euros

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
5 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • vosje62@mastodon.nlV This user is from outside of this forum
    vosje62@mastodon.nlV This user is from outside of this forum
    vosje62@mastodon.nl
    wrote last edited by

Nieuwe oplichtingstruc dupeert slachtoffers voor honderden euro's
    https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5566089/nieuwe-oplichtingstruc-dupeert-slachtoffers-voor-honderden-euros

Bij dit soort gevallen bem ik elle keer weer verbaasd dat mensen met een digitale portemonnee rondlopen waar zulke grote bedragen zo afgeschreven kunnen worden.

Juist omdat die pinpas zoveel wisselende contacten heeft, loopt dat bij mij al decennia via een aparte rekening. Los van vakantie of spaargeld, vaste lasten of een andere digitale connectie.

abscientist@forall.socialA louisewestra@mastodon.nlL 2 Replies Last reply
    1
    0
    • vosje62@mastodon.nlV vosje62@mastodon.nl

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5566089/nieuwe-oplichtingstruc-dupeert-slachtoffers-voor-honderden-euros

Bij dit soort gevallen bem ik elle keer weer verbaasd dat mensen met een digitale portemonnee rondlopen waar zulke grote bedragen zo afgeschreven kunnen worden.

Juist omdat die pinpas zoveel wisselende contacten heeft, loopt dat bij mij al decennia via een aparte rekening. Los van vakantie of spaargeld, vaste lasten of een andere digitale connectie.

abscientist@forall.socialA This user is from outside of this forum
      abscientist@forall.socialA This user is from outside of this forum
      abscientist@forall.social
      wrote last edited by

@vosje62

Maar hoe weten ze hoeveel je op je rekening hebt staan?

En moet je bij zo'n bedrag ook niet je PIN invoeren? En als je bij 5 Euro je PIN in moet voeren, is dat niet verdacht?

1 Reply Last reply
      0

louisewestra@mastodon.nlL This user is from outside of this forum
        louisewestra@mastodon.nlL This user is from outside of this forum
        louisewestra@mastodon.nl
        wrote last edited by

@vosje62 ik heb dat inderdaad ook. Een rekening voor de boodschappen waar beperkt geld op staat. Wekelijks maak ik geld over en bijkomend voordeel is dat je ook in de gaten kan houden hoeveel je uitgeeft. Net als in de verre geschiedenis met wekelijks cash opnemen.

vosje62@mastodon.nlV 1 Reply Last reply
        0
        • louisewestra@mastodon.nlL louisewestra@mastodon.nl

@vosje62 ik heb dat inderdaad ook. Een rekening voor de boodschappen waar beperkt geld op staat. Wekelijks maak ik geld over en bijkomend voordeel is dat je ook in de gaten kan houden hoeveel je uitgeeft. Net als in de verre geschiedenis met wekelijks cash opnemen.

vosje62@mastodon.nl
          wrote last edited by

@louisewestra Precies ... Door zo'n tweede rekening kan iedereen zn uitgaven heel goed onder controle houden.

Ik had het toevallig vanaf vrij jongs af aan al. Maar ik heb nooit begrepen waarom zoiets nooit als een soort standaard werd ingezet.

Zelfs nu, met die hoge kosten per rekening, blijven de voordelen enorm.

vosje62@mastodon.nlV 1 Reply Last reply
          0

@louisewestra Precies ... Door zo'n tweede rekening kan iedereen zn uitgaven heel goed onder controle houden.

Ik had het toevallig vanaf vrij jongs af aan al. Maar ik heb nooit begrepen waarom zoiets nooit als een soort standaard werd ingezet.

Zelfs nu, met die hoge kosten per rekening, blijven de voordelen enorm.

vosje62@mastodon.nl
            wrote last edited by

@louisewestra

/2

Bij mij vul ik tegen t eind vsn de maand mn rekening ook nog wat aan met (een deel van) mn zorgtoeslag.

1 Reply Last reply
            0
            • R relay@relay.an.exchange shared this topic
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
            • First post