De oorlog in Iran is 'bijna klaar", schijnt het te hebben georakeld.
-
"Bijna klaar".
O tempura, o morieljes.
-
"Bijna klaar".
O tempura, o morieljes.
@Eetschrijver Hij gaat de overwinning claimen en ermee stoppen. Maar ja, wat vindt zijn baas in Israël daarvan? We gaan het zien.
-
@Eetschrijver Hij gaat de overwinning claimen en ermee stoppen. Maar ja, wat vindt zijn baas in Israël daarvan? We gaan het zien.
@Zjaan Echt, wat een clusterfuck. Als Flumf Shitler, Netangöring en Poetolini in de komende 24 uur alledrie het loodje leggen, beloof ik de rest van mijn leven wekelijks te kerke te gaan.

-
@Zjaan Echt, wat een clusterfuck. Als Flumf Shitler, Netangöring en Poetolini in de komende 24 uur alledrie het loodje leggen, beloof ik de rest van mijn leven wekelijks te kerke te gaan.

@Eetschrijver Ik ga mee.
-
"Bijna klaar".
O tempura, o morieljes.
@GJ Groothedde
Die clown praat alleen maar poep, kun je niks mee.
De olie- en gasprijs exploderen, dus z'n vriendjes verdienen nog veel meer geld dan normaal. Ik verwacht dat hij het voorlopig nog wel even zo zal laten. -
@Eetschrijver Ik ga mee.
@Zjaan @Eetschrijver sluit me bij aan
-
"Bijna klaar".
O tempura, o morieljes.
@Eetschrijver We zijn er wel al weer klaar mee. Dat klopt wel.
-
@Eetschrijver We zijn er wel al weer klaar mee. Dat klopt wel.
@MennoOng Je wilt niet weten hoe lang ik er alweer klaar mee ben. Kan die vent niet gewoon dood?
-
@Zjaan @Eetschrijver Ik denk eerder zijn baas Putin. Iedere keer na een telefoontje met hem, schiet Trump in zijn timide TACO rol. Kennelijk heeft Putin een flinke lading dirt over hem.
-
@Zjaan @Eetschrijver Ik denk eerder zijn baas Putin. Iedere keer na een telefoontje met hem, schiet Trump in zijn timide TACO rol. Kennelijk heeft Putin een flinke lading dirt over hem.
@QuantumAspect
Dit geldt gegarandeerd voor beide klootzakken. Netangöring heeft de beste geheime dienst ter wereld. Reken maar dat die smeerlapperij heeft.
@Zjaan