Fuck Nazis.
-
Ah.. Maar goed, het bevestigt mijn punt, hier kun je als kwaadwillende niet zomaar alles opschrijven.
En dat gevoel alleen al is misschien genoeg om je 'Heil' ergens anders te zoeken!
@PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel
Hier wordt actief gemodereerd doordat het merendeel van de servers anti-nazi is. De beheerders zitten echt niet actief mee te lezen met de private berichten.
Twitter, bijvoorbeeld, is eigendom van een nazi en dan kun je als nazi alles posten.
-
Fuck Nazis.
@harld
That includes the current American administration!

-
Fuck Nazis.
@harld to be fair, Nazi's could be a only subset of people you don't like
-
Fuck Nazis.
@harld And if it ain't work, open an account on X and repeat the same procedure

-
@harld And if it ain't work, open an account on X and repeat the same procedure

-
Hier wordt actief gemodereerd doordat het merendeel van de servers anti-nazi is. De beheerders zitten echt niet actief mee te lezen met de private berichten.
Twitter, bijvoorbeeld, is eigendom van een nazi en dan kun je als nazi alles posten.
Als een beheerder alles zou meelezen, zou je hem online herkennen. Waarschijnlijk was hij dan stapelgek!
Maar ik denk dat iedereen hier er aan bijdraagt om het schoon te houden.
Twitter is natuurlijk een ander verhaal, al is het idee dan hetzelfde; je vindt daar gelijkgestemden!
-
Als een beheerder alles zou meelezen, zou je hem online herkennen. Waarschijnlijk was hij dan stapelgek!
Maar ik denk dat iedereen hier er aan bijdraagt om het schoon te houden.
Twitter is natuurlijk een ander verhaal, al is het idee dan hetzelfde; je vindt daar gelijkgestemden!
Dat eerste inderdaad.
En ja, we houden het hier gezamenlijk schoon maar dat komt ook omdat de moderatie er ook op reageert.
-
Fuck Nazis.
@harld
Don't fuck Nazi's....unless you want to breed more Nazi's.

-
End-2-end encryptie zit niet in Mastodon maar ook niet in andere social media zoals Twitter en Bluesky.
En in Telegram is het een optie die niet standaard aanstaat en niet eens kan in groepschats. In WhatsApp is alleen het bericht versleuteld en alle meta-data staat onversleuteld bij WhatsApp.
Enige die het goed doet is Signal.
@harld @PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel Threema ook, maar door de eenmalige β¬6 drempel heeft bijna niemand dat.
-
@erwinrossen @gevoel @harld er schijnen complete nazi instances te zijn, maar die worden actief gedefedereerd.
-
Fuck Nazis.
@harld What about those that say you should NOT FUCK them, but jail them instead, and same thing for fascists.
(They don't deserve any sexual gratification).
-
Fuck Nazis.
@harld in other parts of the web, this would be magnetic.
Here it is like a safety-test. How good are we actually on mastodon to protect against these. -
@harld @PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel Threema ook, maar door de eenmalige β¬6 drempel heeft bijna niemand dat.
@chasalin @harld @PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel oh ja, dat wilde ik nog uitzoeken, threema.
-
Fuck Nazis.
@harld
Don't call people you disagree with Nazis! Unless they actually are Nazis.Which they most probably are if they're triggered by these 2 words
-
Fuck Nazis.
-
End-2-end encryptie zit niet in Mastodon maar ook niet in andere social media zoals Twitter en Bluesky.
En in Telegram is het een optie die niet standaard aanstaat en niet eens kan in groepschats. In WhatsApp is alleen het bericht versleuteld en alle meta-data staat onversleuteld bij WhatsApp.
Enige die het goed doet is Signal.
@harld @PlukkiePanda @gevoel Heb je het over DM's binnen Mastodon? De standaard posts zijn sowieso publiek, dus ik zie niet hoe end-to-end versleuteling daar aan kan bijdragen.
-
@erwinrossen @gevoel @harld er schijnen complete nazi instances te zijn, maar die worden actief gedefedereerd.
-
@erwinrossen @gevoel @harld truth social draait ook op een (illegale, maar compatible) fork van mastodon...
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic