Min dag idag gick åt till att fylla i ett fyra sidor långt dokument med frågor kring mitt mående men även om tankar om livet och andra fakta om mig inför läkarbesök på fredag.
-
Min dag idag gick åt till att fylla i ett fyra sidor långt dokument med frågor kring mitt mående men även om tankar om livet och andra fakta om mig inför läkarbesök på fredag.
Detta 'eftersom det är så kort tid under själva läkartiden' enligt uppmaningen att fylla i detta i förväg.Det har iofs också just varit en våg av läkare som blivit misstrodda/ifrågasatta från FK kring sjukskrivningar.
Jag tycker saker om detta, men orkar inte diskutera det. Bara helt trött.
#sjukskrivning -
Detta 'eftersom det är så kort tid under själva läkartiden' enligt uppmaningen att fylla i detta i förväg.Det har iofs också just varit en våg av läkare som blivit misstrodda/ifrågasatta från FK kring sjukskrivningar.
Jag tycker saker om detta, men orkar inte diskutera det. Bara helt trött.
#sjukskrivningDet är hyfsat omfattande administration att vara sjukskriven jämfört med att vara frisk. Detta var bara ett exempel på en dag som försvann.
-
Det är hyfsat omfattande administration att vara sjukskriven jämfört med att vara frisk. Detta var bara ett exempel på en dag som försvann.
@AasaMariaHedberg
It takes so much effort justifying and proving that you are not well.If only as much effort was required for some folks to prove their competency while in their paid/elected job!
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic