Helsingissä on varmaan parempiakin lounaspaikkoja kuin yliopiston Unicafe?
-
Heitä joku suositus, niin saan syömistä.
-
@piiabartos mä olen tykännyt Oodin ja Kiasman lounasbuffista.
-
@piiabartos Vaikka Street Canteen Kaivopihalla tai Tawook Lab Kluuvissa. Eka on malesialaista ja toka syyrialaista.
Muoks: nää on annospaikkoja
Tawook Lab - Kluuvi
Tawook Labin menu koostuu perinteisistä syyrialaisista ruoista, joihin on luovasti yhdistetty kansainvälisiä makuja modernilla otteella.
Kluuvi (www.kluuvi.fi)
-
@piiabartos mä olen tykännyt Oodin ja Kiasman lounasbuffista.
@piiabartos Kampin aukiolla Lasipalatsin vieressä oleva Itsudemo on kans perushyvä buffa, jos haluaa nopeasti itsensä täyteen aasialaista nannaa.
-
@piiabartos Lohtu Hakaniemen hallin yläkerrassa on mun lemppari! 🫶 Kampissa päin taas Thai Vegan Kitchen on hinta-laatusuhteeltaan loistava lounaspaikka. Siinä lähellä myös Uyghur Noodle House on hyvä, halpa ja viihtyisä.
-
@piiabartos Lohtu Hakaniemen hallin yläkerrassa on mun lemppari! 🫶 Kampissa päin taas Thai Vegan Kitchen on hinta-laatusuhteeltaan loistava lounaspaikka. Siinä lähellä myös Uyghur Noodle House on hyvä, halpa ja viihtyisä.
@piiabartos Ja Kaisaniemen kasvitieteellisen puutarhan Viola-kahvila on myös tosi kiva ja usein rauhallinen, jos nimenomaan buffaan haluaa!
-
@piiabartos Jos et kaipaa mitään ihmeempää, Factoryn mestat ovat olleet ihan jees:
Factoryn lounaslistat ja ravintolat - Ravintola Factory
Ravintola Factory on pääkaupunkiseudulla toimiva ravintolaketju. Kauttamme myös catering- ja juhlapalvelut!
Ravintola Factory (ravintolafactory.com)
-
@piiabartos Espan Pompierin pitäisi olla hyvä: https://pompier.fi
-
@piiabartos mamma rosa, liemi, aahanthai, b5 ja Jing Chen on omia suosikkeja Töölössä. Järjestys itse asiassa takaperin missä useimmiten käyn. Taisin myöhästyä, mutta pari noista lähellä bremerin näyttelyä.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@piiabartos Tämä! Ihana meze-pöytä, ja siihen päälle (muistaakseni) keitto ja pääruoka. Keväämmällä, kun kävin, siellä tosin oli ihan pilvin pimein ihmisiä…
All-Day Brunch | Biblos Helsinki — Espankulma
Experience all-day Mediterranean-inspired brunch options with fresh salads, handmade dips, and bold flavors from Beirut to Marrakech. Perfect for satisfying your cravings anytime.
Espankulma (www.espankulma.fi)