996 fuck de burn-out crisis, laten we er nog wat bovenop doen.
-
Als je zo hard moet werken in AI start-ups zijn de marges misschien te klein. Just saying.
-
Als je zo hard moet werken in AI start-ups zijn de marges misschien te klein. Just saying.
Ik vind het bizar dat de vraag nooit wordt gesteld waarom de werknemers gratis dubbele shiften moeten draaien on de eigenaars rijk te maken. Dat is toch het eerste dat je als journalist zou denken. Of als mens.
-
Ik vind het bizar dat de vraag nooit wordt gesteld waarom de werknemers gratis dubbele shiften moeten draaien on de eigenaars rijk te maken. Dat is toch het eerste dat je als journalist zou denken. Of als mens.
@nxadm Idd, een olympisch atleet doet veel uren -voor zichzelf- als je die uren draait wordt je dan meer betaald? Zoniet
️Maar bon, er zullen er genoeg zijn die willen deugdpronken met lange uren en een slechte gezondheid.
-
@koen_hufkens @nxadm dus de sector die ons wil doen geloven dat technologie ons werk gaat overnemen wil nu wel dat we met z'n allen meer gaan werken? Ik dacht t niet.
Algemene arbeidsduurvermindering, nu!
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic