Hmm. Håndtaget på glaslåget til min stegepande er ved at knække.
-
Hmm. Håndtaget på glaslåget til min stegepande er ved at knække. Sådan midt på låget. Jeg kan ikke lige let finde en tilgængelig reservedel noget godt sted. Nogen der er bedre til at søge end mig?
-
Hmm. Håndtaget på glaslåget til min stegepande er ved at knække. Sådan midt på låget. Jeg kan ikke lige let finde en tilgængelig reservedel noget godt sted. Nogen der er bedre til at søge end mig?
@svuorela Kan det 3D-printes? Altså, jeg spekulerer på om der findes er filament der er godkendt til fødevarebrug, og som kan tåle varmen.
-
Er det sådan noget i denne stil?
3 stk Køkken Gryde Låg Udskiftningsknap Håndtag Til Glaslåg Pot | Fyndiq
BeskrivelseMateriale: Plast, metalStørrelse: På bunden: 4,3 cm, bund: 4,7 cm, højde: 2,53 cmFarve: Sort + SølvNøgleord: Håndtag til grydelåg; Knap til gr | a4c9
(fyndiq.dk)
(Der står at det er en hjemmeside med masser af underleverandører både i og udenfor Norden EU/EØS, så... Måske ikke ideelt)
-
@svuorela Kan det 3D-printes? Altså, jeg spekulerer på om der findes er filament der er godkendt til fødevarebrug, og som kan tåle varmen.
@Trine_DK det er et godt spørgsmål.
-
@svuorela der er vist dem der kører i IKEA og køber et håndtag til en skabsdør og bruger det
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic