Nyt på min blog Efter Medierne:
-
Danske mediers dækning af demonstrationen mod Mærsk fremstiller våbenleverancerne til Israel som noget "aktivister mener".
De fortier dermed at Danwatch og andre medier har dokumenteret at leverancerne finder sted, og gør det sværere for læserne at vurdere baggrunden for demonstrationen.
-
Danske mediers dækning af demonstrationen mod Mærsk fremstiller våbenleverancerne til Israel som noget "aktivister mener".
De fortier dermed at Danwatch og andre medier har dokumenteret at leverancerne finder sted, og gør det sværere for læserne at vurdere baggrunden for demonstrationen.
@mortenstinus kan vi ikke få din AI prompts i stedet for resultaterne?
-
@svuorela @mortenstinus Denne sætning burde faktisk stå øverst: “Dette indlæg er skrevet med assistance fra Claude.AI.”

-
@svuorela @mortenstinus Denne sætning burde faktisk stå øverst: “Dette indlæg er skrevet med assistance fra Claude.AI.”

-
@svuorela Hvorfor?
-
@mortenstinus @svuorela jeg synes, alle tekster, billeder, film og lydting burde tone rent flag fra første fløjt, hvis det er frembragt vha. AI.
Så gider jeg nemlig ikke læse det, men det er nok bare mig … -
@mortenstinus @svuorela jeg synes, alle tekster, billeder, film og lydting burde tone rent flag fra første fløjt, hvis det er frembragt vha. AI.
Så gider jeg nemlig ikke læse det, men det er nok bare mig …@anport @svuorela Fair nok. Jeg har udført så meget af arbejdet selv at jeg betragter AI som en del af den værktøjskasse jeg har brugt ligesom Google, Retriever osv. Men netop fordi jeg anerkender pointen om at netop AI især for tiden kræver særlig deklaration har jeg inkluderet den sætning til sidst. Det tror jeg ikke er gængs praksis og du har selvfølgelig ret i at min deklaration kunne være mere central eller uddybende men det mente jeg som nævnt ikke var nødvendigt ift min teksts lødighed.
-
@svuorela Hvorfor?
@mortenstinus jeg ønsker egentlig ikke at spilde energi på ting genereret ved hjælp af large lyibg machines
-
R relay@relay.publicsquare.global shared this topicR relay@relay.mycrowd.ca shared this topic