Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Jeg har 300 GB billeder som skal fra Google Drive og over på Pronton drive.

Jeg har 300 GB billeder som skal fra Google Drive og over på Pronton drive.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
4 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • christofferthinggaard@expressional.socialC This user is from outside of this forum
    christofferthinggaard@expressional.socialC This user is from outside of this forum
    christofferthinggaard@expressional.social
    wrote last edited by

Jeg har 300 GB billeder som skal fra Google Drive og over på Pronton drive. Jeg har fået det fik ud (Tak til CheckOut) meeen... hvordan  får jeg mine billeder flyttet med korrekt dato, så de dukker op i tidslinjen i Proton drive baseret på deres metadata "taget dato", og ikke på deres "Creation date".

Jeg har prøvet at hacke mig lidt frem i terminal med exiftool men det er ikke lykkedes mig endnu.

Hvem laver en tutorial?

Please

claugesen@expressional.socialC 1 Reply Last reply
    0
    • christofferthinggaard@expressional.socialC christofferthinggaard@expressional.social

Jeg har 300 GB billeder som skal fra Google Drive og over på Pronton drive. Jeg har fået det fik ud (Tak til CheckOut) meeen... hvordan  får jeg mine billeder flyttet med korrekt dato, så de dukker op i tidslinjen i Proton drive baseret på deres metadata "taget dato", og ikke på deres "Creation date".

Jeg har prøvet at hacke mig lidt frem i terminal med exiftool men det er ikke lykkedes mig endnu.

Hvem laver en tutorial?

Please

claugesen@expressional.socialC This user is from outside of this forum
      claugesen@expressional.social
      wrote last edited by

@christofferthinggaard
      Jeg har ikke selv startet den tilsvarende migration endnu, da jeg afprøver NextCloud og afventer Proton Driver til Linux .. men problemet lader til at være kendt, og forsøgt løst:
      https://dev.to/keeyan/how-to-migrate-google-photos-to-proton-drive-photos-6lf

Hvilken guide fulgte du?

brask@expressional.socialB 1 Reply Last reply
      0
      • claugesen@expressional.socialC claugesen@expressional.social

@christofferthinggaard
        Jeg har ikke selv startet den tilsvarende migration endnu, da jeg afprøver NextCloud og afventer Proton Driver til Linux .. men problemet lader til at være kendt, og forsøgt løst:
        https://dev.to/keeyan/how-to-migrate-google-photos-to-proton-drive-photos-6lf

Hvilken guide fulgte du?

brask@expressional.socialB This user is from outside of this forum
        brask@expressional.socialB This user is from outside of this forum
        brask@expressional.social
        wrote last edited by

@claugesen @christofferthinggaard Hvorfor gemme fotos og videoer på servere som bænker af sted med stort elforbrug døgnet rundt, gem på eksterne offline harddiske !

claugesen@expressional.socialC 1 Reply Last reply
        0
        • brask@expressional.socialB brask@expressional.social

@claugesen @christofferthinggaard Hvorfor gemme fotos og videoer på servere som bænker af sted med stort elforbrug døgnet rundt, gem på eksterne offline harddiske !

claugesen@expressional.social
          wrote last edited by

@Brask @christofferthinggaard svaret er vel bekvemmelighed og let tilgængelighed til familiebilleder, både for tech-ferme og -analfabeter.

1 Reply Last reply
          1
          0
          • R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

• Login

• Login or register to search.