"Triathlete" on urheilija, joka kilpaillessaan juoksee, ui ja pyöräilee."Biathlete" on urheilija, joka tykkää sekä miehistä että naisista.
-
"Triathlete" on urheilija, joka kilpaillessaan juoksee, ui ja pyöräilee.
"Biathlete" on urheilija, joka tykkää sekä miehistä että naisista. -
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
"Triathlete" on urheilija, joka kilpaillessaan juoksee, ui ja pyöräilee.
"Biathlete" on urheilija, joka tykkää sekä miehistä että naisista.@vitaaliveli Höpö.
biathlon = hiihto, ammunta
triathlon = hiihto, ammunta, uinti
quadrathlon = hiihto, ammunta, uinti, kajakkimelonta
pentathlon = hiihto, ammunta, uinti, kajakkimelonta, miekkailu
modern pentathlon = hevosella hiihto, hevon selästä ammunta, hevosen uittaminen, hevosen kanssa melominen, hevosta vastaan miekkailu -
@vitaaliveli Höpö.
modern pentathlon = hevosella hiihto, hevon selästä ammunta, hevosen uittaminen, hevosen kanssa melominen, hevosta vastaan miekkailuAvantouintiaummunta voisi olla hieno laji
-
Avantouintiaummunta voisi olla hieno laji
@matt_jarvin @vitaaliveli Ammutaanko siinä avannosta käsin uiden vai avannossa uivia
-
@matt_jarvin @vitaaliveli Ammutaanko siinä avannosta käsin uiden vai avannossa uivia
Ainakin uidaan pyssyn kanssa jorpakossa
-
@vitaaliveli Höpö.
modern pentathlon = hevosella hiihto, hevon selästä ammunta, hevosen uittaminen, hevosen kanssa melominen, hevosta vastaan miekkailu@tommi @vitaaliveli Mikä sitten ois infinithlon?
-
@tommi @vitaaliveli Mikä sitten ois infinithlon?
@mika @tommi @vitaaliveli
Mahdottomuus, kun finithline tulee kuitenkin vastaan. -
@mika @tommi @vitaaliveli
Mahdottomuus, kun finithline tulee kuitenkin vastaan. -
@tommi @mika @vitaaliveli
Oon kyllä ampumahiihdossa ihmetellyt, että miten siinä voi tulla toiseksi, jos edellä on joku ja sulla on kivääri. -
Oon kyllä ampumahiihdossa ihmetellyt, että miten siinä voi tulla toiseksi, jos edellä on joku ja sulla on kivääri.@VPSuuronen @tommi @vitaaliveli Pitäs nostaa ampumahiihdon palkintosummia niin tulis kiinnostavampi laji.
-
Oon kyllä ampumahiihdossa ihmetellyt, että miten siinä voi tulla toiseksi, jos edellä on joku ja sulla on kivääri.@VPSuuronen @tommi @mika @vitaaliveli Kuulia on rajallinen määrä.
-
@VPSuuronen @tommi @mika @vitaaliveli Kuulia on rajallinen määrä.
@tomminieminen @tommi @mika @vitaaliveli
Kesäolympialaisiin pitää saada myös ratapyöräilyn takaa-ajoon aseet! -
@tomminieminen @tommi @mika @vitaaliveli
Kesäolympialaisiin pitää saada myös ratapyöräilyn takaa-ajoon aseet!@VPSuuronen @tommi @mika @vitaaliveli Nopeus on jo semmoinen, että konetuliase lienee tarpeen.
-
@carto @tomminieminen @tommi @mika @vitaaliveli
Mä näkisin mieluummin sillai gangstameiningin ja ride-by aseena desert eagle -
@carto @tomminieminen @tommi @mika @vitaaliveli
Mä näkisin mieluummin sillai gangstameiningin ja ride-by aseena desert eagle@VPSuuronen @carto @tommi @mika @vitaaliveli Pyörän takaritsille poikittain katkaistu haulikko, jonka voi laukaista narusta kiskaisemalla?
-
@tommi @vitaaliveli Mikä sitten ois infinithlon?
@mika @tommi @vitaaliveli Voisi kysyä niiltä urheilijoilta, mutta he eivät ole vieläkään maalissa.