Tässä tämmönen yön ääni ja mytologia...
-
Ääni
Värkkäilin vähän soundeja ennen iltalenkille lähtöä. Joskus harmittaa ettei rivarinpäätykolmiossa voi luukuttaa (soittaa kovaa), vaan soundit, eli äänet täytyy laatia aika hiljaisella volyymilla, eli äänen voimakkuudella ja verrata sitten soittamalla jonkin sopivan taustatallenteen päälle (backing track), miten se kitara sieltä erottuu ja miltä kuulostaa. Oikeastaan koko terminologia on aika pitkälle englanninkielistä. Itse asiassa sitä säädettyä…
Mytologinen taruolento (eljasverve.fi)
-
Ääni
Värkkäilin vähän soundeja ennen iltalenkille lähtöä. Joskus harmittaa ettei rivarinpäätykolmiossa voi luukuttaa (soittaa kovaa), vaan soundit, eli äänet täytyy laatia aika hiljaisella volyymilla, eli äänen voimakkuudella ja verrata sitten soittamalla jonkin sopivan taustatallenteen päälle (backing track), miten se kitara sieltä erottuu ja miltä kuulostaa. Oikeastaan koko terminologia on aika pitkälle englanninkielistä. Itse asiassa sitä säädettyä…
Mytologinen taruolento (eljasverve.fi)
@eljas Minulla ei ole mitään koneita vastaan mutta ei vain koskaan ole kiinnostanut.
Toki treenaan metronomin kanssa. Studiossa olen joskus soittanut klikin kera ja muutaman kerran jopa rummutellut viimeiseksi, muu soitto jo tallennettuna.
Silti keskimäärin helpoimmin ja taiteellisesti laadukkaimmin soitto taltioituu - huolella harjoiteltuna - yhdessä soitettuna no nii lähtee yykaakoo -
R relay@relay.an.exchange shared this topic