Ahdistaa poikkeuksellisen paljon tänään kaikki.
-
-
@magdalenahai kieltämättä. Vuosi tuntuu pitkältä ajalta odottaa.
-
@magdalenahai
Oispa joku gaala, missä voisit purkaa ahdistuksen johonkin puheeseen mikä saisi sedät taas rikki. -
@magdalenahai
Oispa joku gaala, missä voisit purkaa ahdistuksen johonkin puheeseen mikä saisi sedät taas rikki.@VPSuuronen heh, nyt ei enää tiedä, mitä sanoisi, kun kaikki on paskaa.
-
@VPSuuronen heh, nyt ei enää tiedä, mitä sanoisi, kun kaikki on paskaa.
@magdalenahai @VPSuuronen
Lyhyestä virsi kaunis:
"Nykyään kaikki on ihan paskaa. Paitsi minun kirjat ja kusi." -
-
Lyhyestä virsi kaunis:
"Nykyään kaikki on ihan paskaa. Paitsi minun kirjat ja kusi."@biohumanisti @magdalenahai
Tietysti voisi lähteä suoraan siitä, että kaikki on paskaa ja se on setien syytä eikä ne näytä mitään aikeita korjata asiaa mitenkään. -
@biohumanisti @magdalenahai
Tietysti voisi lähteä suoraan siitä, että kaikki on paskaa ja se on setien syytä eikä ne näytä mitään aikeita korjata asiaa mitenkään.@VPSuuronen @magdalenahai
Erittäin hyvin sanottu! -
@VPSuuronen @magdalenahai
Erittäin hyvin sanottu!@biohumanisti @VPSuuronen @magdalenahai
Tänään vituttaa erityisesti: valkoiset sedät, jotka eivät tunnista (tai halua myöntää itselleen, tai tietoisesti peittelevät) oman näkökulmansa ideologisuutta -
@biohumanisti @VPSuuronen @magdalenahai
Tänään vituttaa erityisesti: valkoiset sedät, jotka eivät tunnista (tai halua myöntää itselleen, tai tietoisesti peittelevät) oman näkökulmansa ideologisuutta@turmalina @biohumanisti @VPSuuronen tämä on lisännyt juuri tänään kaiken paskuuden määrää.
-
@magdalenahai Vahva sama.
-
@magdalenahai Vahva sama.
@kaarne @magdalenahai
Varmaa jotai ilmassa 🫨 -
Lyhyestä virsi kaunis:
"Nykyään kaikki on ihan paskaa. Paitsi minun kirjat ja kusi."@biohumanisti @magdalenahai @VPSuuronen
Joskus on kusikin paskaa 🧐 -
@kaarne @magdalenahai
Varmaa jotai ilmassa 🫨@hanna @kaarne @magdalenahai itel joku snadi "sense of imminent doom" kans
Ei iso, mut sillee lievä
-
@hanna @kaarne @magdalenahai itel joku snadi "sense of imminent doom" kans
Ei iso, mut sillee lievä
@miiamustang @kaarne @magdalenahai
Mullei ees kauheen lievä -
@turmalina @biohumanisti @VPSuuronen tämä on lisännyt juuri tänään kaiken paskuuden määrää.
@magdalenahai @turmalina @biohumanisti @VPSuuronen Ja kanssa semmoset sedät jotka seurailee kaupungilla ja kaupoissa eikä ymmärrä et jos ihminen ei katso niiden suuntaan jutellessa tai kiirehtii tilanteesta pois, se ei ole kiinnostunut lähemmästä tutustumisesta
-
@magdalenahai @turmalina @biohumanisti @VPSuuronen Ja kanssa semmoset sedät jotka seurailee kaupungilla ja kaupoissa eikä ymmärrä et jos ihminen ei katso niiden suuntaan jutellessa tai kiirehtii tilanteesta pois, se ei ole kiinnostunut lähemmästä tutustumisesta
-
Tekisi myös hirveästi mieli yrittää selittää ihmisille, että asioita pitäisi ja voisi joskus ajatella omaa nokkaa ja mukavuudenhalua pidemmälle, ettei esim. kaikki kuoltaisi ja vähemmistöjä sorrettaisi ja kusipäiset miljardöörit rikastuisi tavallisten ihmisten apatialla. Mutta samaan aikaan tiedän, että selitys ei menisi perille, mutta joutuisin kyllä altistamaan itseni loputtomalle mutkuttelulle, minua pidettäisiin kusipäänä, ja ahdistuisin lisää siitä, miten tarpeettoman typerää kaikki on.
-
Tekisi myös hirveästi mieli yrittää selittää ihmisille, että asioita pitäisi ja voisi joskus ajatella omaa nokkaa ja mukavuudenhalua pidemmälle, ettei esim. kaikki kuoltaisi ja vähemmistöjä sorrettaisi ja kusipäiset miljardöörit rikastuisi tavallisten ihmisten apatialla. Mutta samaan aikaan tiedän, että selitys ei menisi perille, mutta joutuisin kyllä altistamaan itseni loputtomalle mutkuttelulle, minua pidettäisiin kusipäänä, ja ahdistuisin lisää siitä, miten tarpeettoman typerää kaikki on.
@magdalenahai Tämä kannattaa jättää meille, joille on ok olla kusipää.
Oon ruvennut sanomaan ihan että jos 50 vuotta täyttänyt ihminen ajattelee itseään enemmän kuin muita, lajin kannalta kyseinen ihminen on epäonnistunut ja turha. Sen jälkeen voikin sitten kävellä pois, koska se keskustelu oli siinä.

️